Autostoel met vangtafel

Jaaa lijkt me ook zo lekker dat ze er gewoon goed in kan slapen. Ze bungelt nu in de groep 0 autostoel vaak met hoofdje naar voren!
Mijn man had inderdaad de Duitse en Zwitserse testen erop na geslagen om te checken qua veiligheid en daar komen ze idd als beste uit!
We gaan het nog even volhouden, vanmorgen ging het gelukkig goed ❤️
 
Wij hebben ook de Joie trillo shield blabla. Ook idd omdat deze goed uit testen kwam en lang mee gaat.  Mijn zoontje van 2.5 zei na een tijdje dat hij de stoel niet fijn vond. Bij mij in de auto hadden we een cybex sirona (achterwaarts), die vond hij wel fijn. We kregen toen van vrienden 2x maxocosi toby (kind uit gegroeid, we dachten als reserve) en die hebben we toen gebruikt in de auto van mn man. Na de geboorte van onze jongste hadden we de base nodig voor zijn draagbare autostoel, en is ook n toby bij mij gekomen.  Die hadden we ff aan ouders uitgeleend, vergeten terug te zetten, en toen ik weg moest die Joie er weer in gezet. En nu geen probleem meer. Ik vind het zlef wel een rotsysteem om vast te maken, maar met tips hierboven (echt goed strak tegen de leuning aan) zit hij nu goed en veilig voor mij gevoel.
Vangtafel is op deze leeftijd echt nodig om bij een botsing de druk beter over het lijfje te verdelen. Vergelijk zelf maar als je hard remt, dan voel je de gordels ook. Bedenk nu een soort hard kussen voor je buik, das veel comfortabeler voor je lijf. 
 
Even een update van onze kant over de autostoel!

Na een week was ze gewend en ze zit er nu heerlijk in! Ze doet zelf de vangtafel voor en houdt hem voor me vast als de gordel dicht moet haha

Ze kan er ook echt heerlijk in slapen dus ben blij met onze keuze!

Vind de (duurdere) Kiddy Guardianfix wel echt fijner dan de Joie Trillo Shield, maar die gebruiken we alleen op korte stukjes dus daar werkt ie prima voor!
 
Terug
Bovenaan