autostoel van marktplaats: iemand ervaring?

Ik vind de autostoelen namelijk superduur en was aan het checken op marktplaats waar ze dus echt voor veel minder op staan.
Maar de veiligheid van ons meisje gaat natuurlijk voor alles en kan ik daar van op aan met een 'marktplaats-stoel'??
Vandaar dus: iemand ervaring??

Groetjes Kirsten mv Tyche

Ps: moeten de autostoelen nog in ligstand kunnen?

Hoi Kirsten,

Ik heb er een  1,5 jaar oude Maxicosi Priori gekocht voor 60 euro.
Super mooie stoel en was  nog praktisch in nieuwstaat!

Je hebt zo gezien of de stoel nog aan alle eisen voldoet. Kijk of de beschermbandjes voor de schouders aanwezig zijn, of de kuip in orde en nog te verstellen is.

In principe verslijten autostoelen amper, op de bekleding na, alleen kome er op de nieuwere modellen steeds meer nieuwe snufjes.

Bekijk de stoel dus op je gemak..

Esmé mv Kay

Kirsten,

Wij hebben ook autostoeltjes via marktplaats gekocht. Ik vond ze ook errug duur, en wij hebben er 2 nodig. We hebben er nu 2 voor nog goedkoper dan 1 in de winkel.
Wij hebben wel gekeken of ze er nog goed uitzien bekleding enzo.
Dit kun je daarna nog gewoon wassen.
Onze stoeltjes kunnen allebei in ligstand. Wij hebben een Romerking en een maxi cosi tobi.
Wij zijn er erg blij mee, je moet natuurlijk wel even vragen of ze geen ongeluk hebben gehad. Je kan er natuurlijk niet helemaal vanuit gaan dat ze eerlijk zijn, maar toch.

Succes met het bieden.

Liefs Lilian

Nou ben in ieder geval een beetje gerust gesteld en hoop dat de mensen toch eerlijk zijn. Zou ik in ieder geval wel zijn.. (betreffende de ongelukken) zou mezelf anders haten..
dus straks even kijken op marktplaats. Bedankt hoor!

Hey Kirsten,

Wij hebben een nieuwe Maxi Cosi Priori SPS gekocht. (Ze zijn nu in de aanbieding bij Babycare voor € 109,95.) We hebben gekozen voor een nieuwe omdat Dean ons eerste kindje is en we graag nog meer kinderen willen. Wij willen de autostoel dus nog jaaaaaaren gebruiken. We hebben we gekeken op het Prikbord (soort marktplaats alleen voor Zeeland), maar daar stonden alleen hele oude en versleten stoelen op. We hebben gisteren wel een fietsstoeltje Bokbike (zgan) en een maxi-cosi (zgan) gekocht. Het kan dus wel. Je moet gewoon goed opletten en kijken of het product goed en compleet is.

Succes.

Groetjes,
Nelly.

hallo
wij hadden er een gekocht bij de HEMA.
ik vroeg nog aan de jufrouw of hij gekeurd is volgens de europeese norm maar ik wist de nummers niet meer. ja zegt ze anders mag hij niet verkocht worden dus ik koop de laatste die er nog staat. 78,95 is te gebruiken van 0tot 13 kilo en als je hem omdraait van 9 tot 18 kilo zaggen we in het boekje. en hij was e2 gekeurt.
dus ik 3 dagen later gekeken op internet en het is dus e3 en e4 wat er op moet plakken. ik gebeld met de HEMA en moet er mee terug komen. want ze is van mening dat ze goede stoeltjes verkoopt. die voldoen aan de europeese wet.
maar dan moet er dus een e3 of e4 opplakken.

groeten petra

Nou ik heb net dus gekeken en een maxi cosi priori zien staan. Gebeld. En kan morgen komen kijken. De hoes was niet zo mooi meer en hun oma had een andere hoes eroverheen gemaakt. Deze sloot alleen niet zo heel netjes aan maar ja... die hoes was toch niet zo mijn smaak dus ben toch op zoek naar een andere hoes (iemand tips?) maar ga morgen kijken en wie weet!!!!

En Nelly jouw standpunt begrijp ik ook hoor! Maar ben toch wel benieuwd. Deze kostte maar 30 euro en het vrouwtje klonk aardig. Woont een dorp verder en hun gebruikte het autostoeltje nu bij opa en oma dus ..... het is wel veilig neem ik aan.

Ik hou jullie op de hoogte!

Terug
Bovenaan