Autostoel

Dag allemaal,

Ik ben aan het oriënteren op een vervolg autostoel. We hebben een isofix 360 van maxicosi. Uiteraard gaat veiligheid voorop, maar ik ben erg benieuwd of er mensen zijn die een vervolgstoel hebben kunnen kopen die echt voor langere tijd is ipv tot 4 jaar. Ik heb nu de pearl 360 of Mica op het oog en die gaat tot 4 jaar. Als ik online kijk zijn er sommige stoelen die nog veel langer meegaan. Toch voor de Pearl gaan of is er nog een andere goede optie? Advies is heel erg welkom. Alvast bedankt!

P.s. ervaring met de pearl of mica ook erg welkom. Zie weinig tot geen verschil.
 
Wij hebben niet de betreffende stoelen, ik vind het ook altijd een hele puzzel. Niet alle stoelen van maxi cosi passen op elke basis...
Wij hebben een maxicosi axisfix, maar die vond ik al snel te klein (rond 2 jaar, al zijn onze kids aan de grote kant). De BabyAuto Birofix is wat ruimer, maar ook die kunnen we maar tot een jaar of 3 gebruiken. Ik vind hem fijn zonder steunpoot of top-tether en toch draaibaar, maar lastiger te installeren omdat hij geen uitschuif-isofixpootjes heeft, zoals maxi cosi dat heeft.
Na de draaibare stoel (rond 3 jaar) zijn wij overgestapt op de maxi cosi iKore, die wel een stuk langer meegaat. 
Ik wens je veel succes met de zoektocht!
Maar wij hebben dua geen stoel die van de babyniveau tot 12 jaar kan, al wordt van de birofix gezegd dat hij heel lang mee zou moeten gaan...
 
Terug
Bovenaan