autostoel

hoi..
bij prenatal zijn de autostoelen voor na het kleine bakkie in de aanbieding.even als tip dus.het scheelde 5o euro.
je kindje mag er vanaf 9 kilo in.past jullie kindje nog in het kleine bakkie en vanaf welke leeftijd zou  je kindje  in de andere autostoel kunnen,hij zit natuurlijk wel vrij rechtop.
groetjes piewie

julian (dik 7 maand) groeit al bijna uit de maxi cosy, maar toch houden we hem er nog een tijdje in. Pas als hij echt goed zelf kan zitten (en zelf een eventuele botsing met zijn nekje kunnen opvangen) schaffen we een autostoel aan. Tot die tijd desnoods met zijn knietjes in zijn nek in de maxi cosy!

Mirthe van bijna 8 maand steekt ook aan alle kanten uit de maxi..maar hou haar zo lang mogelijk erin. Ze kan wel goed zitten maar gewoon vanwege het feit dat de klap op der nek minder zal zijn als (klop af klop af) we ooit een ongeluk krijgen.

zolang Lukas niet met zijn hoofje boven de maxi-cosi uitkomt blijft hij daar inzitten. maar ik heb gisteren via internet wel twee maxi-cosi tobi's besteld (luxe probleem twee auto's en Lukas zit in beide ongeveer even veel). Ik heb ze in Duitsland besteld voor 199 euro per stuk met twaalf euro verzendkosten. Scheelt met toch weer 30 euro met de goedkoopste in Nederland.

Annemieke

P.s. om de verleiding te weerstaan laat ik de stoelen bij mijn schoonouders afleveren en daar laat ik ze ook staan!

Hoi hoi,

ik heb van mijn schoonouders een romer king gekregen. We hebben een toyota en het probleem van die japanners is..... ze zijn zooooo klein!!!! Dus hebben we niet zoveel gordel achterin. De maxi cosi krijgen we na veel gewiebel vast, dus toen d88 we, niet moeilijk doen, gewoon die romer king kopen en dat hebben we gedaan. Hij staat nog heel netjes op zolder in t plastic. Twan is 7 maanden en begint nu net een beetje te zitten, maar totdat hij niet meer in de maxi past en ik schat dat dat nog wel even duurt (we hebben niet zo'n lang mannetje) blijft dat ding op zolder staan...

Groetjes Maaike

Stef zit al een maandje in de autostoel. Wel alleen op de kort stukken.
Op de lange stukken ligt hij nog in zijn maxi-cosi. Hij vindt het helemaal
het einde, kan ineens van alles zien...echt een grote vent al...

Liefs Annet
ps Wij hebben ook de Römer

Jasper zit sinds gisteren in zijn autostoel. Het is wel even wat gefruts maar hij vind het prachtig. Kijkt lekker om zich heen en vanochtend terugkomend van het CB is hij er ook al in in slaap gevallen.

Wij hebben trouwens een maxi cosi toby (229 euries). Wij denken een prima stoeltje.

Terug
Bovenaan