autostoel

Milo zit ook nog in de maxi-cosi en we hebben ook nog geen andere stoel aangeschaf. Wel even een tip voor de mamas en papas die er nog geen gekocht hebben: wij hebben voor Lior de chicco stoel, hij bevalt onwijs goed, super veilig ook aan de zijkanten en verschillende standen etc, en 169 euro bij prenatal!

Hoi
Mark zit sinds een week in de autostoel.   Hier in Canada mogen ze niet meer in de maxi-cosi zitten als ze 10 kilo zijn of als de voeten/hoofd eruit steken.   Dus dan komen ze in de autostoel, maar die moet je totdat je kind een jaar is ook nog achteruit zetten in de auto.   Dat is schijnbaar het beste voor het nekje, omdat dat nog niet sterk genoeg is tot een jaar.  
Groetjes Liesbeth mv Mark (20-7-06)

hoi
bedankt voor jullie reacties.
met Mila kunnen we nog wel wachten hoor,maar hij was nu mooi in de aanbieding.
maxi cosi bevalt ons goed.
ik heb laatst ergens gelezen dat als ze met het hoofdje erboven uit komen je over kunt gaan naar groep 1,maar het advies is idd zo lang mogelijk in het bakkie houden.
groetjes piewie

Nikki zit nu al 1,5 maand in de autostoel.Ze zat een beetje beklemmend in de maxi.Toen we een nieuwe(2dehands) auto kochten hebben we meteen een autostoeltje gekocht.Ze vind het geweldig.Ze zit nog wel in ligstand

Siebe wordt de 22ste 9 maanden en  ik ga  binnenkort de autostoel weer in de auto bevestigen. Hij weegt  al 10 kilo en het gesjouw met maxi-cosy en kind is bijna niet meer te doen, dus......de maxi-cosy verdwijnt zeer binnenkort naar de zolder.

Overigens Liesbeth, hoe bevestig je een autostoel tegen de rijrichting in? Bij mijn autostoel is dat onmogelijk hoor of begrijp ik jouw verhaal verkeerd?

Groetjes Fonske.

Terug
Bovenaan