autostoel????

Super van jullie reacties en die site...heel fijn die aanbiedingen!!!

Liefs.....

hoi dames
mijn kleine mannetje vind de maxi cosi niet echt leuk meer hij zit er al best krap in en is nu 6 maanden,
ik had al een auto stoel maar die is echt super, je kunt door een handvat aan de onderkant hem ook in een iets meer lig stand zetten.
volgens mij is het de maxi cosi piori.
ik wacht er zelf nog even mee.
groetjes mascha

wij hebben nu een overbrugperiode. In mijn auto zit de maxicosi en in die van mijn man de nieuwe kinderstoel. Met 8 maanden wordt de maxi-cosi al wat klein. Ze mag er echter tot 9 maanden en meer dan 9 kilo in. In het nieuwe stoeltje mag ze vanaf 9 kilo erin.
We hebben het stoeltje ook van kinderstoel.nl
Je betaalt minder dan in de winkel en het wordt thuisgestuurd, heerlijk.

Hangt van het stoeltje af maar meestal is het veiliger een kindje tot z'n eerste verjaardag in het stoeltje de laten of als ze een bepaald gewicht hebben bereikt. Zal ongetwijfeld in de handleiding van je stoeltje staan.
De achterstevoren zit is nog steeds het meest veilig dus ik zou niet te snel zijn met een groter stoeltje.

joris zit sinds dit weekend in de grotere autostoel. hij is nu 8 maanden, 74 cm en 10 kilo. hij paste nog wel in de maxicosi, want we hebben er een tot 13 kilo, maar hij wilde zo graag recht op zitten. echt zitten kan hij nog niet, maar zo in de stoel is het echt feest. ik weet dat het andersom zitten veiliger is bij een ongeluk, maar verder  lijkt me dit ook prima. wij hebben trouwens de romer king plus.

gr floor  

Terug
Bovenaan