autostoeltje 9-18 kg

En als je kindje nou niet meer in de maxi cosi past, ook al is hij/zij nog geen 9 mnd?
Ik denk dat je gewoon je gevoel moet volgen. Je weet zelf wel wat het beste is voor je kindje.
Ik heb geen andere keus dan mijn kindje in een kinderstoel te vervoeren, terwijl ze nog echt geen 9 kg of 9 mnd is.
 
Ja maar dat zegt Carola toch, als hij er niet meer in past (lees zolang het hoofdje niet boven de rand uit komt) moet je hem zeker in een autostoeltje gaan vervoeren. Maar zolang je kind in de maxicosi past is dat veiliger. Heeft dus niets met je gevoel volgen te maken maar met goed lezen en logisch nadenken.
 
nou ik heb het zelfde probleem.ze is 5,5 maand en schreeuwen in de maxicosi.ze is ook in de 8 kilo.haar schouders worden samen gepropt.ze wil ook alleen maar zitten,ze kan het niet zelfstandig.maar ik ga het ook proberen.tegen woordig kan je die autostoeltje ook kantelen.
 
Mijn zoontje is 7 maanden, kan nog niet zelf zitten maar past echt niet meer in de maxi-cosi, het is een groot kind. Dus wij hebben ook een autostoeltje aangeschaft en het ziet er hartstikke comfortabel uit. Hij kan inderdaad kantelen, dat hij niet helemaal rechtop zit, en de riempjes zorgen ervoor dat hij goed vast zit en niet kan schuiven. Het enige wat ik wat minder vind, is dat als hij in slaap valt, zijn hoofdje een beetje naar de zijkant 'knakt'. Misschien koop ik daar nog een neksteuntje voor,maar verder ben ik heel tevreden met de aankoop en mijn zoontje ook!
 
ons kereltje van 7 maanden zit ook in de autostoel past echt niet meer in de maxi-cosi maar hij kan dus nog niet goed zitten en boodschappen doen is nu wel echt vervelend...met die maxicosi was ideaal op t wagentje maar in t stoeltje zit hij nog niet goed...dus neem voortaan een grote badhanddoek mee en houd hem daar recht mee.
 
Terug
Bovenaan