Autostoeltje

<p>Lieve mensen,</p><p> </p><p>Momenteel ben ik 29,5 week zwanger en heb al een heleboel geregeld samen met mijn vriend. Een belangrijk ding dat we nog wel moeten regelen is een autostoeltje. Ik ga in het ziekenhuis bevallen en een stoeltje/maxi cosi is verplicht. Nou heb ik GEEN idee hoe of wat en des te meer ik erover lees, des te minder ik begrijp.</p><p> </p><p>Ik heb gelezen over de keurmerken enzo (https://www.oudersvannu.nl/baby/veiligheid/autostoeltjes/) maar wat ik echt wil weten zijn jullie ervaringen en tips.</p><p> </p><p>Alvast bedankt! Liefs, Jorien</p>

Je zou ook naar een babywinkel kunnen gaan en je daar laten informeren. Hoef je niet perse dan ook te kopen, maar dan weet je wel welke jullie mooi vinden en betaalbaar in jullie budget. Heb dit zelf ook gedaan omdat ik ook door de vele verschillende soorten niet wist wat nou het beste zou zijn. Heb de maxi cosi daarna via marktplaats voor een leuke prijs kunnen krijgen. Even de bekleding gewassen en hij was weer als nieuw. 

Wij hebben ons ook laten informeren bij een babywinkel en niet gelijk gekocht. Ik heb even een aanbieding afgewacht en hem toen gekocht.

Ja lekker naar een baby winkel gaan.. hebben wij laatst ook al gedaan. Is wel fijn je kan daarna meteen gerichter zoeken omdat je nu weet waar je naar moet zoeken.

Succes ermee!

Wij hebben ons inderdaad ook bij de babywinkel laten informeren. Ik raad overigens wel de Isofix aan (mits dat in je auto kan). Dat hebben wij nu en ik zweer er echt bij. Geen gedoe met gordels en je weet zeker dat de maxicosi stevig in de auto staat. 

Terug
Bovenaan