autostoeltje

Hoi,

Ik vind het isofix systeem erg duur, daarom niet gedaan. Dat zei de verkoopster van Prenatal ook tegen ons...dat het duur is en je gebruikt het maar ongeveer 9 maanden. Ik zet de maxi cosi in mijn auto voorin. Daar zit geen airbag en is wel makkelijker dan achterin (ivm 3 deurs). Ik geloof wel dat achterin het meest veilig is. Maar als je alleen rijd, vind ik het wel lastig dat je de kleine totaal niet kan zien.

Groetjes, Judith.

ik vond hem idd ook wel erg duur!

ik zet tessa nu gewoon achterin en ga morgen even zo'n spiegeltje kopen zodat ik haar wel in de gaten kan houden, anders vind ik het maar niks hahahha

Ja hij is inderdaad prijzig maar wij kunnen alleen met de auto ergens heen en soms moeten wij bij 5 verschillende locaties en blijf je sjouwen (en vloeken haha) DAN is het helemaal waard, ik houd hem dan gewoon weer voor de volgende of je kan hem doorverkopen..

Ik wil ook een spiegeltje voor achterin zodat ik kan zien wat er gebeurd dat is de reden waarvoor ik voor in de auto niet geschikt vind (je bent teveel afgeleid)

quote: NathalieMS reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-11-2007 11:33:05'));

Waar zijn die spiegeltjes dan te koop? Halfords ofzo?

ik zag ze de vorige keer bij de prenetal gewoon maar heb ze toen niet meegenomen..

Klink ideaal dat isofix. Maar kan ik dat alsnog doen bij mijn maxicosi?

Ik zou trouwens Fleurtje niet voorin willen (al zou mijn airbag uit kunnen). Ik weet gewoon dat ik dan constant naar haar zal kijken, hartstikke gevaarlijk dus...

x Petra

Klink ideaal dat isofix. Maar kan ik dat alsnog doen bij mijn maxicosi?

De maxicosi Cabriofix past er op. Je hoeft verder aan het autostoeltje geen aanpassingen te doen om hem te laten passen.
Op de site van maxicosi staat alle info over de eayfix (deze is trouwens als beste getest, hier stond ook een stukje over in de nieuwste "Wij jonge ouders" (november).)

Terug
Bovenaan