Toen ik na een speurtocht op internet en na deze filmpjes op zoek ging naar een zaak die ze verkocht kwam ik uit bij Automat, dit is een zaak voor auto's (een beetje als Halfords maar dan minder uitgebreid)
Die wisten er wel wat van maar ook niet heel veel, ik kon de beste man wijzer maken dan hij mij ;-)
Maar ik test het nog wel eens in de babyzaken door ernaar te vragen.. Ze kunnen hem allemaal bestellen voor je hoor maar het excuus van de babyzaken is dat het niet verkoopt omdat ouders het niet gezellig vinden.... Of dat ze hun kindje niet kunnen zien (heel handig op te lossen met een speelgoedspiegel achterin)
Of dat het kindje minder kan zien (ziet evenveel maar dan wat later, moet je even op inspelen dat je de paardjes van te voren al benoemd dan ziet hij ze 2sec later ;-D)
Tja niet goed voorgelichtte ouders of burocratie in de babyzaken?
Kijk als jij een Römer of een Cosi op de plank hebt staan met een leuke marge erop, of je moet een Ellermeyer bestellen wat is dan je keuze als verkoper? Als je moet bestellen haken mensen vaak af en gaan elders kijken.....
Dus vul het maar in Liff waar het aan ligt!
Ik ben voor mezelf iig blij dat ik die filmpjes op tijd gezien heb en op de jongegezinnen beurs stond destijds een stand van Besafe Izi (is een dochter of zus van Ellermeyer die wat vaker in de bladen verschijnt) zodat ik een goed vergelijk kon maken voordat ik tot aanschaf overging.
Maar nu nog! In de ANWB test staat dat het bewerkelijker is om de gordeltjes vast te maken, als minpuntje. Terwijl ik in de praktijk daar heel anders over denk; ik heb juist minder ruimte nodig omdat ik zelf niet "de hoek van het portier" om hoef met de kleine. Als de deur half open kan omdat er iemand te dicht op heeft geparkeerd krijg ik hem nog fatsoenlijk in de auto, tis net wat je gewend bent denk ik!
Sjonge weer een heel epistel, het lijkt wel of ik aandelen heb, écht niet hoor!
Vind het alleen wel belangrijk dat mensen juiste info krijgen over wat er te koop is, en gebruikerservaringen zijn daar essentieel in vind ik...
Groetjes Sas