Autostoeltje

Welk autostoeltje hebben jullie als opvolging van de maxi Cosi? Vanaf negen maanden moeten ze daarin toch? Zit al te kijken of ze ergens in de aanbieding komen!
 
Hoi wij gaan voor een romer. Omdat wij met de caracan op vakantie gaan, is deze voor ons het beste. Zitcomfort is het daarin het beste. Maxicosi heeft ook goede stoelen
Babydump zijn ze het goedkoopste (romer in ieder geval)

Kyan gaat pas in de auto stoel als hij min 9 kg is of uit zijn autostoel is gegroeid. Wij hebben een redelijk grote maxi cosi als ik het zo om mij heen hoor. Dus hij zal er zeker nog een paar maanden in zitten. Als het niet tot zijn 1e ste levensjaar is.

Succes met uitzoeken

yvonne
 
Oh, ik zie nu dat ze tot 13kg in de maxi Cosi kunnen, ik dacht negen.....
Nou dan kan ik er nog even mee dan wacht ik mooi ergens een aanbieding af!
 
Hoi idd ze mogen er tot 1 kg in. Als je een klein kindje hebt en die is er nog niet uitgegroeid kan je beter in de maxicosi blijven.
Je zit ook met je verzekering. Kyan zit echt nog niet goed in zijn autostoel. Hoofd is niet goed beschermd. Dus lekker nog in zijn mc

 
wij hebben vorige week de maxi cosi tobi gekocht ! jari is al erg groot en zwaar met zijn 8 maanden. Hij past niet meer in de maxi cosi. Hij is over de 9 kilo. Dus zijn we overgestapt. Hij vindt het geweldig en zit er heerlijk in !
 
Wij hebben de Lief! stoel gekocht, de duurste met verkleiner! Super stoel!! met vele functies! Staat nu op zolder te wachten tot wij vinden dat deze stoel net zoveel veiligheid geeft als de maxi-cosi, oftelwel, tot ons kindje groot genoeg is ;)

 
Wij hebben de maxicosi Priori gekocht, laatst bij Bol.com in de aanbieding. we hebben nog zo´n zelfde gekocht maar dan via mp voor in de 2e auto. Ze bevallen erg goed...en Daan vind het heel fijn om er in te zitten. Zo kan hij alles goed zien...
 
Terug
Bovenaan