auw...! aambeien

Beetje een genant vraagje maar ik ga 'm toch stellen: zijn er hier nog meer zwangeren die net als ik last hebben van aambeien? Ik heb ze (tijdelijk) gekregen bij de bevalling van mijn eerste kindje en ze komen nu weer de kop op steken. Er pijnlijk en vervelend... Hebben jullie tips? Ik gebruik nu zetpillen van Sperti maar die werken echt voor geen meter.

Volgens mij hebben bijna alle zwangeren er last van, maar ik moet zeggen dat ik er totaal geen last van heb (gelukkig!!), alleen na de bevalling waren ze minder prettig. Ik heb toen van die zalf van hetzelfde merk als jij gehad volgens mij en dat werkte goed. Wellicht dat dat iets is voor je?
Succes in elk geval!

Volgens mij hebben bijna alle zwangeren er last van, maar ik moet zeggen dat ik er totaal geen last van heb (gelukkig!!), alleen na de bevalling waren ze minder prettig. Ik heb toen van die zalf van hetzelfde merk als jij gehad volgens mij en dat werkte goed. Wellicht dat dat iets is voor je?
Succes in elk geval!

Mijn kraamhulp had vorige keer een, nogal vieze, tip: een gebruikt theezakje tussen je billen knijpen!!!!! Nooit geprobeert, zoveel last had ik er niet van....
Lijkt me een erg vieze knoeiboel worden....bovendien moet ik er steeds aan denken als ik thee zet...hahahahahahahaha

Mijn kraamhulp had vorige keer een, nogal vieze, tip: een gebruikt theezakje tussen je billen knijpen!!!!! Nooit geprobeert, zoveel last had ik er niet van....
Lijkt me een erg vieze knoeiboel worden....bovendien moet ik er steeds aan denken als ik thee zet...hahahahahahahaha

ehm ja, eigenlijk zijn ze na de tweede bevalling nooit weg geweest. Ik probeer veel te drinken, en veel vezels te eten. En smeren met zalf van A.Vogel. Heb ook nog een receptje liggen, maar dat moet ik nog steeds ophalen...de apotheek zit tamelijk ver weg en ik heb geen fut meer!

ik hoor helemaal niet op het forum thuis

maar ik heb ze ook gehad en ik heb hemoclin gebruikt. ik vind het best duur(20 euro) maar werkt echt heel snel en de vervelende jeuk en pijn zijn snel verdwenen. ik heb het 2 weken gebruikt en nergens last meer van.

hopelijk heb je er wat aan.

oh ja je mag het gewoon gebruiken als je zwanger bent.

groetjes

ik hoor helemaal niet op het forum thuis

maar ik heb ze ook gehad en ik heb hemoclin gebruikt. ik vind het best duur(20 euro) maar werkt echt heel snel en de vervelende jeuk en pijn zijn snel verdwenen. ik heb het 2 weken gebruikt en nergens last meer van.

hopelijk heb je er wat aan.

oh ja je mag het gewoon gebruiken als je zwanger bent.

groetjes

Terug
Bovenaan