auw...! aambeien

Hallo!
Ik heb er nog geen last van, maar mijn verloskundige raad geen sperti aan. Zij zeggen:
Tips:
- proberen de ontlasting soepel te houden door goed groente en fruit te eten, veel water te drinken en te bewegen
- kou op de aambeien: bijvoorbeeld een bevroren maandverband
- gebruik van Curanol of Curanal
Dit laatste is de zalf in plaats van sperti, zij vinden die beter.
Succes!

in sperti zit eigenlijk geen werkzame stof, is alleen een bekend(ouderwets) merk.

Wij raden in de apotheek(daar werk ik) Theranal aan of ons eigen gemaakte lizas, dat is een soort zinkoxidezalf met lidocaine.

ik heb weleens gehoord dat babyzalf of sudocreme ook goed werkt.

Bij mijn vorige bevalling ook aambeien. Mijn vk was helemaal lyrisch over curanol. Dit is zalf wat je in combi met pilletjes die ook ongeveer zo heten kan gebruiken. Het was bij mij zo over.

De meeste VK's schijnen het wel te kennen, misschien kan je het navragen.

Sterkte ermee, 't voelt niet lekker...:(

Bij mijn vorige bevalling ook aambeien. Mijn vk was helemaal lyrisch over curanol. Dit is zalf wat je in combi met pilletjes die ook ongeveer zo heten kan gebruiken. Het was bij mij zo over.

De meeste VK's schijnen het wel te kennen, misschien kan je het navragen.

Sterkte ermee, 't voelt niet lekker...:(

Super bedankt voor jullie tips, ga eens informeren bij mij eigen verloskundige. De pijn is inmiddels iets minder geworden maar echt lekker voelt het nog niet. Ben zo bang dat het tijdens de bevalling veel erger wordt.... Dat van die theezakjes ga ik denk ik maar niet uitproberen....hahaha

Super bedankt voor jullie tips, ga eens informeren bij mij eigen verloskundige. De pijn is inmiddels iets minder geworden maar echt lekker voelt het nog niet. Ben zo bang dat het tijdens de bevalling veel erger wordt.... Dat van die theezakjes ga ik denk ik maar niet uitproberen....hahaha

Terug
Bovenaan