Auw auw auw...

Iemand tips om pijn in bekken en onderrug te verbeteren? Vnl in mijn rechterbil zit iets klem, wat een feest! Tot op heden kreeg ik het eruit met oefeningen. Maar lig nu op de harde vloer omdat niks lekker zit of ligt... Vervelend!

Misschien even een hete douche of bad. Of manlief even laten masseren. Dat helpt bij mij wel, al is het maar voor even.

Ik heb ook zwaar veel last van mijn onderrug gewoon een plekje onderin links bah!! Ik heb aan de vk gevraagd maar zij zei dat ik er weinig aan kon doen behalve...warm houden met bv kruikje...en slapen op je rug met een kussentje onder je boven benen.
Dus hier ook weer lkkr met een kruikje op de bank! Suc6!!!

Kreeg vanmiddag ook ineens wel heel erg last van m'n onderrug en onderbuik, aan de rechterkant. Kon d'r haast niet van lopen.

Ben ook gelijk op de bank gaan liggen toen ik thuiskwam.

ik breek even in van het juli forum.
Heb je al een fysio ingeschakeld? En idd met warmte werken of evt een massage.
Ik loop bij de cesar therapie en heb er erg veel baat bij.
Heel veel sterkte..

Nee, nog geen fysio. Even kijken hoe het aankomende dagen gaat. Wanneer geen verbetering zal ik zeker fysio oid inschakelen...dit is niet grappig. Vind het maar een irritante pijn!

Misschien ken je 'm al: Ga op de vloer liggen; trek je knieen op en pak ze met je handen vast. Laat je knieen bij elkaar in je handen rusten en draai met behulp van je handen klein cirkeltjes, zodat je onderrug en billen een zachte massage krijgen van de ondergrond.
En idd even langs de fysio!

Terug
Bovenaan