Auw auw, pijnlijk euh kruis...??

Hoihoi

Zijn dr meer vrouwen die er last van hebben?
Als ik gewoon zit of lig is alles oke maar owee als ik
ga lopen....alsof mn kruis op springen staat! Erge druk staat erop en
alsof ik daar erge spierpijn heb....
Echt pijnlijk is het...hebben al gekeken of dr iets van
een spatader zit, maar niks te zien hoor!
Erg vaag dus....Ik hoor het graag van jullie,

Liefs Jo

hoi

Ik heb dat af en toe ook weleens bij mijn 1e had ik het heel erg.waarschijnlijk ligt het kindje dan zover onderin te duwen of zo weet het anders ook niet.het is rottig maar je doet er nix aan ben ik bang voor.rustig opstaan? gr wendy 26 wk

Dag yo,

nou je bent niet de enige.
Het schaambeen en het gedeelte er onder zijn erg gevoelig en soms beetje pijnlijk.

Dat het bot pijn doet komt door de verweking van al je gewrichten heb ik mij laten vertellen en dat het kruis pijn doet komt omdat alles een beetje opgezwollen is en extra gevoelig. Het schijnt dat dit komt door de verhoogde bloedsomloop daar, omdat je kindje van zuurstof en voedingsstoffen voorzien moet worden.

Bij mij voelt het af en toe alsof ik er een schop tegen aan heb gekregen.

Loszittende kleding is heerlijk. Heb mezelf verwend met een heerlijke positie joggingbroek. Beste aankoop ooit!

Gr. G.

hoi hoi
ja ken het gevoel,niet echt fijn he.
het is ook een teken dat je iets rustiger aan moet doen zei de vk tegen mij.
lekker lullen vindt ik dat altijd als je al kids hebt lopen of nog werkt.
maar het helpt wel,als ik dat gevoel heb en ik ga even plat liggen gaat het een stuk beter.
succes he.
liefs sil

Ooohhh, Gabrielle wat moet dat pijnlijk zijn!!
Ik heb een spatader op mijn linker schaamlip zitten, daardoor is deze gezwollen en de omgeving ook. 's Ochtends nadat ik geslapen heb is het gelukkig een stuk beter, maar na een kwartier staan heb ik alweer last.
En het ergste is: niets helpt. Ja, een ijskompres tegen de zwelling en pijn....
Maar dat van jou klinkt nog veel erger en pijnlijker!!!!

Sterkte, hoelang moet je nog?

Liefs Renata.

Hoi Renata,

nou gelukkig zit het er niet de hele dag, alleen af en toe......
Een spatader lijkt me pijnlijker!!!!!!!!!!!!
Het gaat, (ja echt lekker onderwerp) vooral om de ruimte rondom de vaginamond, buiten de schaamlippen zeg maar, aan de zijkant.
Alsof je op een fietsstang gevallen bent, zo ziet het er uit! Jakkie, écht fijn is het niet!

En ijs er op, hmmm hoe zou dat er uit moeten zien

Zal aan de vk donderdag vragen wat ik er mee aan moet, Groetjes en voor jou héél veel sterkte!

ik heb zelf ook zo'n last van mijn kruis en dan met name mijn schaamstreek.
Één kant is ook ietsje opgezwollen, maar is niet blauw of iets dergelijks.
Prettig is het alles behalve. Nu heb ik er het meeste last van al ik sta en vooral stil sta.

Ik heb er de laatste keer toch maar eens een vraag tegen de gyn aan gegoord en die zei dat het er helemaal  bij hoort.
Er valt niet veel aan te doen. Je kan het proberen om zoveel mogelijk te ondersteunen, maar ik vind zelf een broek helemaal niet fantastisch zitten.
En belangrijkste was... blijven bewegen!!!

Het komt omdat je kind op je bekken drukt. Dat is met een volgende altijd meer als met het eerste kindje.

Dus blijven bewegen en... ff doorzetten!!

Liefs Alma
30 weken

Terug
Bovenaan