AUW!! giga rugpijn

Ik lig hier met gigantishe (onder) rugpijn op de bank.. de tranen rollen over mijn wangen.. ik had gister al een kruik tegen mijn rug in bed.. het was alleen rechts heel laag tot onder mijn bil trok het helemaal.. nu heb ik de hele avond op de bank gezeten en het doet nu zeer! Ik ben maar even gaan liggen maar het brand als een gek..
Ik heb v d week zwaar getild en kreeg daarna gelijk last dus doe dat nu vast niet meer... maar ja is nu al te laat.. ik krijg aldoor bij zitten pijn.. met liggen en staan gaat het beter..maar met staan beginnen mn benen weer te tintelen..

Sorry voor mijn geklaag hoor.. maar t doet echt zeer..

Hebben jullie ook last van rugpijn?
 
hey meid

klote zeg! :( niet meer gaan tillen dus en lekker rustig aan doen. heb zelf nergens last van maarja ben ook nog maar heel pril zwanger 4 weekjes dus de kwaaltjes komen ongetwijfeld nog!

sterkte xxx
 
Hey wat vervelend zeg die rugpijn hoop voor je dat het morgen beetje is afgezakt!... Hier ook rugpijn maar dat komt omdat ik erg geobstipeert ben
 
getver wat vervelend voor je zeg...
hopelijk heb je een beetje goed geslapen
ik ben te pril zwanger voor kwaaltjes denk ik maar ik weet wat het is toen ik zwanger was van mijn zoontje had ik er ook zo last van huilen dat was wat ik kon vreselijk wat een pijn...
meid heel veel sterkte en hopelijk zakt het snel af...
groetjes
 
Wat vervelend zeg.heb je beetje kunnen slapen? Ik heb er zelf nog geen last van..nu laat me vriend me ook absoluut niet zwaar tillen haha.
Sterkte meis..
 
Oh bah, vervelend zeg!

Straalt het door naar je been? Dan zou het ook te maken kunnen hebben met je si-gewricht (dat zit zo'n beetje in je bil..) Ik heb dat ook weleens gehad en mij werd toen geadviseerd te gaan fietsen. Dat geeft nl. niet zoveel belasting, maar de beweging helpt vaak wel.

Misschien heb je er iets aan...

En als het langer duurt idd ff langs de fysio!

Sterkte!
 
Terug
Bovenaan