AUW!! giga rugpijn


Ik ben zelf op oudjaarsdag vorig jaar door mn rug gegaan..... precies de klachten die jij beschreef... alleen liep ik er ook helemaal krom bij :(
Ik ben toen naar de hap geweest, werd eigelijk meteen spit gezegt... kreeg zware pijnstillers en spierontspanners.
Uiteindelijk liep ik na ruim 15 dgn weer rechtop(dmv 2x per week fysio)


Echt mijn advies ga naar de arts!
Tintelen van tenen/benen kan wijzen dat er zenuwen bekneld kunnen zitten!.

Succes! en heel veel sterkte!
 
Dat is heel vervelend...
Maar kan ook bekkeninstabilliteit zijn toch?
Dat zit ook op dat punt...kan ook zijn dat je je "gewoon" vertild hebt, maar laat t ff checken...
BI wordt ook erger als je langere tijd 1 houding heb aangenomen.
 
Het meiden

Ik kan gelukkig wel slapen, ik heb de hele dag door pijn en als ik een half uurtje a uurtje lig is de pijn wat afgezakt en heb ik er tot een half uur na het opstaan weinig last van..
Het straalt niet door in mijn been meer tot onder mijn bil zeg maar.. soms als ik op sta en ik zet mijn ( rechter) been neer dan schiet het helemaal door tot mijn boven rug.
Ik loop niet krom. En heb gelukkig niet constant tintelingen in mijn benen.. vanmiddag weer even in mijn voeten het voelt net alsof ze slapen dan.
Het is vooral met zitten erg pijnlijk en stil staan..
Ik zal het dinsdag ook bij de bedrijfsarts wel opnoemen. Ik ben niet zo van; voor ieder dingetje naar dokter.. kijk het eerst meestal een tijdje aan..

Liefs
 
Ai, dat klinkt vervelend. Mss even een afspraak maken met een fysiotherapeut? Je moet namelijk nog wel even en het zou wel heel vervelend zijn als dit verergerd....
 
Terug
Bovenaan