AUW!!!

Wat een zak!

Trek het je niet aan meis. Die vent weet niet waar hij het over heeft.

Dikke knuffel,
Melian

Jeetje meid, het kan je ook niet bespaard blijven he?! Wat een eikel is dit zeg!!!!!
Ik hoop dat het je lukt om het je er niet teveel aan te trekken, dit zijn inderdaad mensen die iets zeggen zonder te denken en er helemaal niets over horen te zeggen. Laat je vooral niet ontmoedigen door dit soort mensen. Heel veel sterkte en een dikke knuffel, Liefs Chantal

Thanx meiden! Het is idd gewoon een ongelooflijke eikel die niet weet waar hij over praat.
Meestal kan ik zulke opmerkingen wel redelijk naast me neerleggen en het me niet zo aantrekken, maar na afgelopen vakantie en de komende operatie sta ik emotioneel echt op springen!
Ik hoop dat het na de operatie allemaal wat beter wordt!

Ik heb echt heel veel aan jullie lieve woordjes! Geeft me toch weer een beetje troost!

Liefs Daisy

Typisch weer een hork van een vent!! Wat een ongelofelijke eikel!! Je hebt nou eenmaal van die mensen die niet weten waar ze het over hebben en mensen die vooral niet nadenken over wat ze zeggen en wat kwetsend kan zijn voor een ander!!

Probeer het je niet teveel aan te trekken! Hoe moeilijk dat ook is en geloof me: Jullie tijd komt nog wel!!

Dikke knuffel Lynn

Mensen zijn zo stom soms en zeggen dingen waar ze geen weet van hebben .

Ik had het laatst op een kraamfeest van vrienden van ons (niet echt close vrienden) ik zeg tegen de kersverse moeder wat een mooi meisje en de standaard zinnen zeg maar ....... en wat een ontzettend mooie naam stond ook op mijn lijstje van babynamen zegt ze ze zonder pardon ja moet je maar eerder beginnen met kinderen straks zijn alle namen weg .......
Ze weet dus niet dat wij al dik een jaar bezig zijn onze echte vrienden weten dat wel en zullen zoiets nooit zeggen !

Dus ik denk maar stom mens wacht maar tot je zoiets zelf overkomt !

Jeetje, heftig om dat te moeten horen. Ik kan me voorstellen dat je daar verdrietig van wordt. Mijn schoonvader maakte ook een keer zo'n soort opmerking terwijl hij weet dat ik een donorvader heb. Ik vond het niet leuk dat juist hij die opmerking maakte. Maar goed, er zijn zoveel mensen die geen benul hebben wat ze met zo'n opmerking teweeg brengen.

Laatst was ik op een verjaardag en ging mijn tante aan mijn moeder vragen (waar ik bij zat) of ik zwanger was. Ik had namelijk een buikje zei ze. Ik kon wel door de grond zakken. Ik was net die avond ervoor ongesteld geworden dus baalde al ontzettend. Mensen begrijpen soms gewoon niet dat dit soort opmerkingen gewoon niet kunnen.

Veel sterkte in ieder geval.

Liefs maria

Terug
Bovenaan