AUWA,.. Weer naar tandarts,.. zucht..

A

Anoniem

Guest

Hoi
mama's,

Voor een paar maanden terug heb ik een "heerlijke" wortelkanaalbehandeling gehad aan mijn kies. En sinds vrijdag avond verga ik dus ineens  weer van de kiespijn!! Eigenlijk zou dit niet meer moeten kunnen omdat alle zenuwen er uit zijn  gehaald.. raar dus!

Schijnbaar dan een zenuw vergeten en nu onstoken?  In ieder geval énorme AUW!!

Gelukkig heb ik morgen vrij en hoop ik snel bij de tandarts terecht te kunnen. En anders trek ik hem er zelf uit!

Heeft iemand anders dit ook al eens gehad?

Esmé mv kay

Nou meid, sterkte ermee........... Brrrrr!!! Denk je ervan af te zijn, krijg je dit!

Groetjes
Susan

Ja, maar dat vertel ik wel als je weer terug komt van de tandarts...anders ga je niet meer.
Heel veel sterkte!
Liefs Nelleke

Blehh, wat een ellende! Ik spreek uit ervaring en net als Phira zeg ik niets... sorry.

Sterkte!!!

Hmz,..

Ze hebben een stuk van mijn kies geboord zodat ze, als ik mijn tanden op elkaar zet, elkaar niet raken. Ook antibiotica meegekregen..
Weekje aanzien of het hiermee wil overgaan, anders zal hij waarschijnlijk de maand oktober niet halen haha.. Dat gaat hij er dus uit.

Grr..

en jullie hoeven niet te zwijgen hoor..
Als ik pijn heb interesseert het me weinig wat ze doen als het daarna maar over is.

Ok dan, ja het doet zeer, heel erg zeer maar later ondekte ik dat er meer “ingrepen” zijn die véél meer pijn doen... dus je hebt helemaal gelijk Esmé. Als het daarna over is, ben je dolgelukkig!!!

Terug
Bovenaan