AUWA,.. Weer naar tandarts,.. zucht..

lekker zeg.
ik heb eerder ook een wortelkanaalbehandeling gehad..nu nog nachtmerries van.
wow wat deed dat zeer.
daarna had ik echt geen zin om op controle of zo te gaan,gewoon zenuwachtig of er weer wat was.ik zit ook altijd te klooien met dat gebit van mij.
ooit een verstandskies getrokken en   daarna in therapie met mijn kaak gemoeten.
Nu is die plek van die kies vd zenuwbehandeling weer gevoeling(terwijl alles eruit is idd)
ik snap er niks van.gelukkig heb ik geen pijn wat jij hebt.ik wacht maar weer af...dec moet ik weer voor controle...zucht.
laar ze me het hele gebit er maar uithalen ben ik er van af haha
succes gr piewie

pffff heb net vijf gaatjes boren achter de rug......wat een ellende zeg.....had nog nooit gaatjes gehad...nu ineens zoveel en heb 7 verdovingen gehad.....
toen die eruit gingen mensen kinderen wat een pijn zeg....

nou jij in ieder geval succes hopelijk ben je snel van de pijn af

liefs denise

Ohhh jaches!
Ik heb ook zo'n hekel aan de tandarts...
Ik heb nu een groot gat achter mijn tanden, waar een vulling in hoort... DIe is er al een maand uit, en ik moet hem eigenlijk laten vullen... Maar ja, nu ben ik zwanger en mag ik ws geen verdoving... Even bellen wat ik nu moet doen...

Jij succes iig! Ik leef met je mee!
Liefs Annet

Pff, wat een ellende toch met die tanden en kiezen. Ik weet er alles van. Bij mij breekt het ook supersnel af. Vorige week donderdag weer een stuk eraf (eet gezond, bijt eens in een appel zeg maar) en ik kan pas woensdag terecht. Dus zoveel mogelijk mensen vermijden, hahaha. Heb nu al zenuwen voor morgen. Brrr... Gelukkig viel je behandeling mee en hopelijk ben je er nu weer voorlopig van af.

enne, Annet: zwanger? even zoeken hoor....

Groetjes,
Nelly.

Hallo,

Ook hier een gebit wat sinds de zwangerschap van Tijn niet meer in orde is. Ik die nooit problemen met mijn gebit had, heeft in de zwangerschap zo vaak de tandarts gezien.....
Kies afgebroken, uiteindelijk 2 kiezen getrokken en 2 vullingen.....
Ook nu, bij de tweede zwangerschap heb ik al weer 2 keer bij die man gezeten, nu een stukje van mijn verstandskies afgebroken. Nou heb ik daar verder geen last van, en de tandarts vindt dat deze nog wel tot na de bevalling kan blijven zitten.
Ik heb eigenlijk zo iets, nou ja soms dan, van geef mij maar een kunstgebit......

Groetjes Danielle

Brrrr, ik haat de tandarts!
Ben toen ik 12 jaar was op een betonnen pingpong tafel geklapt met mijn voor tanden.
Van allebei de tanden een stuk af, net niet de zenuw geraakt gelukkig.
Moet hiervoor regelmatig terug om het bij te vijlen of het aangezette stuk moet eraf en nieuw er op. Heb hier door echt een hekel aan de tandarts gekregen.

Jij, veel sterkte met je bekkie!

Groetjes Fennie en Jente

Oh wat erg. Ik poep in mn broek voor de tandarts, laatst had ik een gaatje en daarvoor heb ik een verdoving gehad hahaha
Sterkte met de kies, nou ja halve kies inmiddels

Terug
Bovenaan