Avent of Difrax flesje?

Hoi Kruimel,

Koop van allebei 1. Een brede en een smalle.
Er zijn baby's die niks kunnen met de brede speen van Avent. Als je alleen dat in huis hebt, dan is het wel vervelend. Als je weet wat je kindje fijn vindt, kun je altijd nog bijkopen.

Hoi,
Mijn zoon heeft na veel uitproberen veel plezier van difrax gehad met brede speen. Voor onze 2e heb ik echter Avent gekocht, die hebben handige kleine flesjes waar je de afgekolfde melk goed in kan bewaren en in kan geven.
Avent flessen kan je ook handvaten aan doen zodat je kindje sneller zelf de fles vast kan houden. Ook passen Avent flessen in de flessenwarmer en de difrax past daar niet in.
En Avent heeft ook een mooi sterilisatiesysteem voor in de magnetron. Met de difrax liep ik altijd te klungen met uitkoken in pannen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Groetjes,
Stanneke, 41 /1

In de flessenwarmer van Avent passen inderdaad alleen flessen van Avent. In de flessenwarmer van bv. Prenatal huismerk passen de difraxflessen wel. Dit is een hele brede waar eigenlijk alle verschillende flessen inpassen.

Ik ben begonnen met flessen van Avent en nog een merk waar ik even de naam niet meer van weet (waren € 9,95 per stuk). Beide flessen gingen compleet fout. Toen heb ik de fles van de Etos (smalle speen) geprobeerd en daarmee heb ik nog nooit problemen gehad. Het is maar net waar je kind het lekkerste uit drinkt. Toen ik nog bv gaf (maar 6 weekjes) en wel eens kolfde, moest ik dus devoeding uit de Avent-fles in de Etos fles doen (heb een Avent kolf).

Groetjes Ilona

Terug
Bovenaan