Hoi Hetty,
Sorry voor de late reactie, maar hier zijn we dan toch weer!
Binnen 10 minuten gedronken en geboerd, dat vond de arts toch wel wat te snel. Daarnaast keek de arts eerst eens naar de reden waarom mijn dochter het niet fijn vindt om een flesje te krijgen. Zij dacht zelf aan reflux (dus het terug omhoog komen van de melk), waardoor ze zich niet lekker voelt en ze heel onrustig is tijdens het drinken. Daarom ben ik overgestapt op Friso Comfort (wel meteen de 2, vanaf 6 maanden), die is een heel stuk dikker. Ze drinkt er meer van dan van de gewone Friso, dus dat is al een plus. Daarnaast ben ik met het hele voedingspatroon per direkt overgestapt op een ritme voor babies van 6 maanden. 's Morgens krijgt ze nu pap (ook gemaakt van die Friso Comfort), daarna rond 10 uur fruit, dan begin van de middag een fles melk. Eind van de middag warm eten (uit een potje of vers) en voordat ze gaat slapen nog een flesje. De nacht van vrijdag op zaterdag wilde ze nog een half flesje 's nachts, de nacht erna sliep ze door van 20.00 tot 6.00, maar afgelopen nacht ging er om 01.00 uur toch weer bijna een heel flesje in. Op zich eet ze alles goed, ook het warm eten. De pap nog iets minder, maar dat komt nog wel denk ik. We moeten nu allemaal even wennen aan haar nieuwe eetritme!
Hoe gaat het bij jou?
Groetjes,
Petra