avondfles

Onze zoon is nu 15 maanden. Hij krijgt nog iedere avond een flesje avondpapje. Hij vindt dit erg lekker en geniet er zichtbaar van. Nu is mijn vraag tot welke leeftijd geef je 's avonds eigenlijk nog een fles?
 
mijn dochter is nu 13 maanden.
ook zij krijgt nog steeds een bekertje avondpap.
het cb heeft al gezegd dat we daarmee mogen stoppen, maar omdat esmee niet echt goed drinkt blijven we het haar nog even geven. dus ik denk zolang je zoon het nog lekker vindt en goed blijft drinken, gewoon doorgaan
 
Ik geef eerlijk toe dat ik tot misschien mijn 12de wel elke avond een beker warme melk kreeg ,dat was vaak rond 19.30/20.00.
kan ik me nog goed herinneren!!
Dat is er zo inslopen dat we het gewoon lekker vonden,en ze zeggen je slaapt er lekker op!!

Tot welke leeftijd?? volgensmij maakt dat niet veel uit.
 
melk of pap vind ik wat anders.. je hebt oa pyamapapje van nestle ik vind dat je dit niet tot je 12e kan drinken hahaha.

Ik vind het savonds voor het slapen gaan een kop warme kruidenthee lekker..
 
Hoi hoi,

Onze meid is nu 21 maanden en krijgt nog elke avond een beker melk voor het slapen gaan. Ze vindt het lekker en het is even een rustmomentje. Daarna nog gezellig een boekje lezen en dan naar bed.
Niks mis mee zou ik zeggen.
Wij mogen er van het cb ook mee stoppen, maar zolang ze het nog drinkt krijgt ze het gewoon. Ik drink 's avonds voordat ik ga slapen ook nog een beker warme thee.

Groetjes Anninas
 
Onze dochter is 17 maanden en we zijn toevallig 2 weken geleden gestopt met de avondfles. We waren daarmee begonnen, omdat ze overdag niet zoveel dronk. Inmiddels drinkt ze overdag weer prima en vond ik die avondfles een beetje overbodig. We waren 2 weken geleden een weekendje weg en ik had alleen een kant-en-klaar pakje Nutrilon 2 (zonder magnetron). Dat vond mevrouwtje niet zo lekker, dus hoefde ze maar 2 slokjes. Na dat weekend maar meteen gestopt met de avondfles. Alleen als ze 's avonds weinig eet, krijgt ze nog een flesje.
 
Terug
Bovenaan