avondje voor jezelf,wat doen jullie..

Ik heb gisteren een heerlijke avond gehad!

Het bad vol laten lopen en heerlijk met een boekje en maskertje een tijd in bad gelegen...
Lekker ingesmeerd en daarna met boekje met een kop koffie op de bank....

Manlief was voetbal aan het kijken en Mick lag heerlijk te slapen...

Op di en do ben ik altijd alleen dan moet mijn vriend trainen en lig ik ook vaak een film te kijken of heerlijk een boekje te lezen...(en als ik zin heb doe ik nog wat in huis)

Hebben jullie ook van die avondjes?

Uhm, nee niet op die manier, want ik verveel me als ik langer dan 5 min. in bad lig...dan denk ik...wat lig ik hier nou te doen (hihi). Een avondje voor mezelf dan ga ik tv kijken of pc-en of tegenwoordig ook sporten! O ja...en een masker vind ik altijd zo kriebelen...(volgens mij ben ik gewoon heel vreemd hoor!)

Groetjes Babybelle

Nou ehhhhh..niet vaak.
Manlief werkt vaak nog de avonden..en voordat ik die drie er hier allemaal in heb..is het al zo tegen 9.00 !!
Danm nog even de keuken opruimen, en dewoonkamer speelgoed vrij..
Dus ja..even tv kijken, of op internet rommelen..vind ik al ''tijd voor mezelf''
Ik heb ..zoals vandaag..wel een avondje naar de stad gepland staan..Dan is manlief vroeg thuis..hij had wat afspraken, maar was eigenlijk niet zo lekker..dus zou vroeg thuis zijn..
Gewoon even alleen de deur uit..vind ik al heerlijk..Morgenavond uit eten met collega's..dus deze week zit ik goed..haha
Gr Rina

Hi,

Nee, ik heb dat soort avonden veel te weinig! Maar dat ligt aan mezelf. Manlief is hier ook wel eens weg, maar echt ontspannen doe ik dan niet. Nu ik weer op het einde van de zwangerschap loop ga ik wel vaker met een boekje in bad (ook als hij thuis is en de kleine nog wakker) en dan merk ik hoe erg ik dat mis! Ik maak te weinig tijd voor mezelf.

Wel kan ik regelmatig lekker op de bank tv kijken, maar dat vind ik meestal niet echt ontspannend.

En 1 keer per week yoga, dat is wel echt mijn avond! Helaas vanwege de zwangerschap even mee gestopt, maar ik mis het heel erg.

Gr. Tamara.

Nee ook ik heb eigenlijk nooit van die avondjes voor mezelf. Op het moment is dat ook lastig omdat ik Shira borstvoeding geef, maar als de meiden op bed liggen vind ik even tv kijken en op de laptop wat op msn of forum al tijd voor mezelf.
Als de jongste wat ouder is en uit een fles drinkt ga ik zeker weer af en toe wat echt voor mezelf doen!

Heerlijk inderdaad lekker badderen of een sauna rondje doen :)

groetjes Tamar

ik heb genoeg van die avondjes voor mezelf, als ik dat zou willen. Mijn man vind het nooit erg om alleen thuis te zijn. Alleen ik vind het niet zo gezellig. Maar ik vind een avondje voor mezelf ook gezellig met mijn man op de bank een filmpje kijken. Gewoon lekker relaxen. En dat doen we eigenlijk heel vaak.
Of idd lekker in bad (helaas heb ik die niet, dus af en toe ga ik bij mijn ouders)

hoiii
ik log net in en zie ineens een topic v trotse mama staan..
we hebben dezelfde inlognaam zie ik...

maar even antwoord op jouw vraag..
een avondje voor mezelf..is hier al gauw lekker bankhangen met een goed boek of idd even lekker in bad.
maar het fijnste vind ik als ons meiske lekker eenmaal op bed ligt..even met mn laptoppie op schoot en even t forum op of ff op hyves enzo.

nou groetjes

Ja heerlijk een avondje voor mezelf. Soms ga ik met mn voeten in een bakje water weken en dan haal ik weer al het eelt eraf, nageltjes lakken en klaar. Ik vind het ook heerlijk om op de bank te hangen en een serie of een film te kijken. En dan in de pauze even hyven en forummen.

Groetjes van Sonja

Terug
Bovenaan