avondje voor jezelf,wat doen jullie..

Dat soort avonden komen hier ook niet echt voor.
Wij hebben zo en zo geen bad (was het maar waar haha!).
Als ik savonds rond 8en thuiskom van mn werk, ben ik helemaal kapot, en kijk ik GTST, en daarna zie ik wel wat we gaan doen. Gisteren hebben we samen muziek zitten luisteren.. Weer eens wat anders dan TV. Of spelletjes doen we ook weleens. Dus wij doen veel dingen samen, als ik mn ogen kan openhouden dan ;-)
Vrijdag is mijn vrije dag zeg maar. Dan is Ramon thuis, en kan ik eigenlijk plannen wat ik wil. Vorige week naar een vriendin geweest, wat erg gezellig was, maar vandaag zit er nix in, omdat Dylano int gips gaat/zit.

Liefs Deb.

Vanavond is voor mij zo'n avond. Birgit gaat dit weekend met Ray mee..
Ik denk dat ik wat lekkers te eten haal.. en vanavond ga ik lekker op de bank met GTST en voetbalvrouwen en een bakkie thee.. Morgenochtend ga ik lekker sporten, zondagochtend ook, daarna denk ik uitgebreid zonnebanken en aanrommelen.. om half 4 moet ik bij mijn kapper zijn, salon B das al een feestje opzich, midden in de stad.. dus misschien ga ik wat eerder en nog even neuzen...

Nog geen wilde stap plannen.. ik wil er eerst eens even wennen aan zo alleen thuis zijn!
Omdat ik em wel een beetje alleen voel misschien maar ik er een lekker vertroetelweekendje voor mezelf van!

Gisteravond wilde ik ff lekker lang douchen. Jesse kwam naar boven en begon zich uit te kleden, Jesse ook douchen zei hij. Dus niet relaxt helaas, maar wel gezellig.
Meestal ga ik lekker lezen, tv kijken of ff op internet.
Of een vriendin bellen.

Gr Linda

Terug
Bovenaan