Avondmisselijk ipv ochtend misselijk

Hoi hoi

Ik lees eigenlijk vaak over ochtend misselijk maar wat bij mijn erg opvalt is dat ik na mijn avondeten vaak heel misselijk ben.  Herkent iemand zich hierin?  Ik geef gelukkig niet over maar heb mijn mond wel vol sappen / slijm.

Dit had ik ook ja, ik was dan wel tijdens dinertijd misselijk, en vlak voor het naar bed gaan, zo rond half 10. Maar gelukkig was de misselijkheid bij mij over na 12 weken, dus viel mee! Ook niet elke dag even erg, als ik gedurende dag kleine dingen bleef eten ging het 's avonds ook beter, ook als ik 's ochtends voor het opstaan wat kleins at.

En ik kon niet veel avond eten, dan werd ik direct erna misselijk.

Sterkte ermee! Het is niet het leukste van zwanger zijn..

Bedankt voor je antwoord. Ik denk dat ik inderdaad dan maar beter wat over de dag heen kan verdelen ja zodat het s avonds niet als een baksteen op mijn maag valt.

Hoi allemaal,

Weet niet of dit hier bij hoort. Ik ben er nog maar net achter dat ik zwanger ben van mijn eerste kindje

Hallo allemaal,

Weet niet of dit hier bij hoort. Ik ben er nog maar net achter dat ik zwanger ben van mijn eerste kindje :D
Ben gedurende de dag wel 'licht' misselijk, maar ben ook erg moe. Na mijn middagdutje ben ik wel erg misselijk. Herkent iemand dit?

Groetjez Loez

Ja! Ik herken het zeker!

Ik ben nu ruim 2 maanden zwanger en heb er sinds 3 weken echt last van. Of zo tegen einde van de middag, of zo tijdens of na het avondeten.. dan voel ik het opkomen. Ik geef niet over, maar ben wel echt misselijk. Ik drink tegenwoordig dan rustig een glas echte cola (schijnt tegen misselijkheid te helpen!), ga even liggen en dan zakt het vaak wel weer binnen een uur.

Ik vind het zelf de vervelendste kwaal tot nu toe!

Succes met je zwangerschap, hopelijk wordt de misselijkheid met de weken minder of verdwijnt het!!! Fingers crossed!

@MMO Oh vervelend zeg. Wel fijn dat iemand het herkent!
Slim om dan cola te drinken. Wel extreem veel suiker, maar als het helpt..!! :)

Jij ook succes! Je bent al wat verder, maar ook nog aardig pril. Spannende tijd zeg :D

Terug
Bovenaan