Avondmisselijk ipv ochtend misselijk

Hallo,

hier ook helaas last van enorme avondmisselijkheid. Inmiddels al vijf weken waarvan 4 weken ook bijna iedere dag echt daadwerkelijk spugen.

ik moet goed opletten dat ik niet te veel en niet te weinig en redelijk neutraal eet. Niet te kruidig bijvoorbeeld.
ben nu inmiddels 12w+5 dagen zwanger en ik hoooop zo dat dit binnenkort over gaat.

Groetjes Christa

Ik ben nu 18 wkn en het is over! Zo blij want wat irritant was het! Bij mij maakte het niet uit of ik kruidig at of gewoon bloemkool. Op een gegeven moment eerder gaan spugen ipv van midden in de nacht wakker worden en spugen met alle narigheid van dien, erg zuur en alles door m'n neus...

Ik ben nu 18 wkn en het is over! Zo blij want wat irritant was het! Bij mij maakte het niet uit of ik kruidig at of gewoon bloemkool. Op een gegeven moment eerder gaan spugen ipv van midden in de nacht wakker worden en spugen met alle narigheid van dien, erg zuur en alles door m'n neus...

<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);"> ik ging bijna elke avond misselijk slapen, en dan werd ik dus later wakker, maar dat wilde ik echt niet meer, dus toen blijven rommelen in huis tot dat ik  moest spugen rond 21.00 uur en dan daarna slapen, in die periode wilde ik nl het liefst om 19.30 u al naar bed maar dat ging dus niet goed... ik zag wel een verband tussen erg moe zijn en misselijk zijn, des te moeier ik was, des te erger het was... misschien hebben jullie daar wat aan.</span>

<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">En oja, als ik om bijv 18.00 ff mn ogen dichtdeed en daarna at was het ook minder... succes meiden!</span>

Herken het ook. Heb van alle warme eten en alle warme dranken last. En aardappels zijn ook uit den boze. Als diner eet ik nu geregeld koude salades van verschillende soorten groenten zodat ik iig wel mn vitamines binnen krijg. Gelukkig wordt het al wel wat minder. Ook eet ik geregeld vanille yoghurt na mn diner dat werkt ook wel een beetje. Koffie en thee ben ik maar mee gestopt. Drink nu vooral melk en karnemelk hier kan ik wel goed tegen.

Terug
Bovenaan