Avondpapje

Kyandro is in de avond vaak wat zeurderig gisteren was mn moeder op bezoek en ze zei:volgens mij heeft hij gewoon honger...ik zei ja hij heeft net gedronken(1 uur daarvoor)maar goed ik had papje in huis gehaald alvast,maar dacht zal het eens proberen...en ja hij vond het lekkerrrrrrrrrrrrrrr.niet normaal meer.weet het is weer vroeg maar hij was daarna weer zo tevreden gaan slapen.en makkelijk klaarmaken ook hoeft alleen maar water bij(zit opvolgmelk in de pap.en kan ook in de fles geven.ik heb met lepeltje gegeven.hoop zo dat hij dan ook eens de nachten ga doorslapen.
liefs jootje

Ik merkte dat onze kleine, niet beter sliep.
En op aanraden van een vriendin geef ik het papje in de ochtend, juist zodat hij de extra voedingswaarden die hij binnen krijgt ook verbruikt.
Haar kleine is nu 1 jaar en krijgt pyamapapje in de ochtend.

Inderdaad trek is trek, gewoon geven.

wij geven 's avonds ook een beetje pap (rijstebloem van bambix, mag vanaf 4 maanden) van een lepeltje. We gaan eerst dit geven en daarna pas fruit en groentehapjes. Julia vindt pap ook erg lekker! ze maakt er nog een kliederboel van, maar het gaat steeds beter. ze leert zo mooi van een lepeltje eten.

Tygo krijgt om 11 uur een papfles van rijstebloem en slaapt dan tot 8 uur lekker door. De rest van de dag friso extra1 en een fruitje `s middags.
|Dit ritme bevalt hem en ons wel.

nou hier de rijstebloem van Bambix dus echt geen succes. Ik wilde het maar eens uitproberen omdat het zakje wat ik had gekregen niet meer lang houdbaar was.... DAT doe ik dus noooooit meer.

Stan heeft zeker 60cc van de fles laten staan.
Drinkt hij eindelijk zijn flessen leeg moet Mama weer iets uitproberen. Ik doe het ook niet meer.

Zolang hij genoeg heeft aan normale flessen en een fruithapje op een dag vind ik het prima. Merk wel snel genoeg weer wanneer het niet meer genoeg zou zijn. Ben benieuwd of hij nou eerder wakker word vannacht omdat hij maar een gedeelte van zijn laatste fles om 20.00 heeft gedronken...

Hij slaapt nu van 20.00 tot 6.30 's morgens, dan krijgt hij flesje, en slaapt dan meestal nog 1,5 tot 2 uur verder....

liefs

Julie is morgen 17 weken en wij zijn een weekje geleden gestopt met laatste fles. Ze liet van iedere fles veel staan en moest altijd wakker gemaakt worden. We geven haar laatste fles nu om 19:30 met 3 scheppen rijstebloem. Vroeg me alleen af hoe grote scheppen jullie pakken.kleine eetlepel, gewoon vol of met een bultje erop....? Of is het gewoon uitproberen hoeveel ze nodig heeft. Na een dag kdv slaapt ze zeker tot half 7/7u en dat vind ik prima, maar zonder kdv begint ze toch rond 5 al tutje te vragen, die moet dan met tussenpozen van 3 kwartier/uurtje weer terug gedaan worden. Niet van de honger, want ze ligt gewoon te kletsen, en met tut slaapt ze meteen weer in. wat zouden jullie doen, gewoon even afwcahten hoe ze zicht ontwikkelt of schepje extra? Papfles vindt ze overigens heerlijk, gaat er in als pap :)

liefs

Hallo,
Ik ben eergisteren begonnen met papfles. Ze was de hele week al een beetje ontevreden, moest er nu toch maar van komen. Als je te veel scheppen rijstebloem in de melk doet komt 't echt niet door de speel kwam ik achter. Heb 't zelf geprobeerd, maar kreeg 't er toch niet uit. Omdat ik altijd al Nutriton door de melk doe had ik verwacht dat 't wat dikker moest zijn, maar dat was dus niet zo.
Echt wel weer even uitproberen zeg!
Gisteren ook een paar hapjes gegeven, haha, ze wist echt niet wat ze er mee moest doen! Wat een leuk gezicht...
Liefs

Terug
Bovenaan