Avonds badderen

Hoi Meiden
Even een vraag voor de meiden die ook hun kindje in bad doen in de avond.
Hoelaat doen jullie dit en hoe pakken jullie het dan aan met de laatste fles.
Ik heb nu Kyan om 20.30 in bad gedaan en aansluitend de fles. Hij doet daar dan wel 45 min over (grote speen kan niet, want dan klokt hij het zo naar binnen en gooit het alles er ook zo weer uit. Is nu erg dik omdat ik er nutriton en rijstebloem in doe)
Persoonlijk vind ik 21.30 wel erg laat voor zo'n kleintje om naar bed te gaan.
Kyan slaapt al redelijk door. maar ben bang als ik nog eerder de fles ga geven dat dit een beetje te vroeg is.

Hoe doen jullie dit. Nu geef ik om 21.00 uur de laatste fles en dan slaapt hij door tot 6,7,a 8 uur.

Graag lees ik jullie ervaringen

x yvonne

Ik badder niet, maar douche met de kleine. Ik ga rond kwart voor 8 douchen, daarna de fles en dan rond 9 naar bed. Vervolgens om 6.15 maak ik haar weer wakker voor het begin van de dag. Ik wil de tijd uiteindelijk wel iets vervroegen, maar goed dat is de volgende stap.

Ruben krijgt nog 5 flessen. Hij krijgt meestal rond half 7 de fles en gaat dan rond 8 uur in bad of met mn man onder de douche en tussen 8 en half 9 naar bed. Maak hem dan om een uur of half 11/11 uur nog even wakker voor de laatste fles. Hij slaapt dan tot een uur of 7-8 vanochtend heb ik hem zelfs om half 9 maar wakker gemaakt.

Aniek komt voor de een na laatste voeding tussen 6 en 7 daarna gelijk in bad en naar bed en maak haar tussen 10 en 11 wakker.voor de laatste voeding en dan om ualf 8 weer.

Ik doe het badje altijd in de ochtend nu. Wat bedoel je met hij moet van jou zijn fles leeg drinken? Krijgt hij anders te weinig? Of drinkt hij hèm niet leeg als je hem om 23 uur wakker maakt?

Ik doe Luana altijd 's middags in bad. Ze komt dan altijd al om 16.00 terwijl ze om 17.00 pas de fles mag, anders komen we 's avonds niet uit. Luana krijgt nu om 20.00 de laatste fles en komt dan om 6.00/6.30 weer. Zij krijgt nog 5 flessen.

Liefs ciomama

Ik probeer Ravi altijd tegen de 6 uur fles daarvoor in bad te doen. Dan slaapt hij iets makkelijker tot 9 uur (soms ook wel helemaal niet hoor) en als we hem voor de 9 uur fles in bad doen dan is hij zo ontzettend sloom dat hij bijna niet de kracht heeft om te drinken.
Maar om heel eerlijk te zijn hebben we niet echt een vaste tijd. Hangt ook wat af van wanneer mijn vriend thuis is omdat we beneden de douche hebben (lees een instortend douchehokje :) ) en ik de emmers water niet boven krijg zonder 1000 keer heen en weer te lopen :)

@aviya...leuk dat je samen gaat douchen. Hoe doe je dat precies en dan doel ik op met zelf aan kleden en je kindje droog maken en aankleden? Lijkt mij ook erg handig namelijk om te doen. En hoe weet je dan of het water niet veel te warm is? (ik douche zelf namelijk ontzettend warm en kan heel slecht aanvoelen of het water dan op juiste temperatuur is omdat ik alles koud vind : )

Liefs

Terug
Bovenaan