Avonds badderen

@nelie. ik ga soms ook met aniek douchen. ik heb een 2e aankleedkussen beneden en die leg ik dan in de badkamer op de grond ket een omslagdoek erop. dan kleed ik meZelf uit en doe een badjas aan. ondertussen laat ik de douche vast lopen om op temperatuur te komen. dan kleed ik aniek uit. tot die tijd ligt ze gewoon even in haar bedje te spelen, dat doe ik ook als ik haar badje.klaar maak en daarna stap ik met haar onser de douche. temp check ik aan fe binnenkant.van.mijn pols. als we er uit gaan dan wikkel ik aniek in de kmslagdoek en droog ik mezelf snel af en doe mijn badjas weer aan. dan ga ik aniek aankleden en leg haar meestal op bed om te gaan slapen. dan stap ik zelf weer onder de.douche om mijn haar te wassen.

Wij plannen het douchen altijd samen eigenlijk. Ik ga onder de douche en houdt de thermometer erbij om te checken of ie goed is. Vervolgens wordt caileigh door mijn man uitgekleed en aangegeven. Huppelt ze even door de druppels en eenmaal klaar staat paps met de handdoek klaar om haar af te drogen en aan te kleden.
Als ik alleen zou zijn zou ik haar in haar badjasje leggen, snel even afdrogen en dan haar verder afdrogen.
Wel oppassen dat je je ingezeepte kind niet laat glibberen want ik heb het een keer gehad dat ze net afgespoeld toch nog wat glibberig was en bijna uit mijn handen gleed. God wat was dat schrikken zeg. Gelukkig heb ik een goede reactievermogen!

jonna gaat ochtends in de tummytub

maar je kan ook 19 uur in bad en dan kijken of hij al ene fles wil, anders direct lekker in bed en slapen
dan maak je hem later wakker voor de laatste fles, maar dan niet uit bed halen, en niet verschonen

jonna gaat avonds in bad als ze de tummy ontgroeid is

ik doe het wisselend net wanneer ik tijd heb, soms smorgens soms savonds..
en bij mij krijgt ze nog 5 flessen maar het is wisselend hoelaat ze komt. soms komt ze om 7 uur smorgens soms om 830.
heel wisselend dus hoelaat het savonds word. ze slaapt nu ook voor de 1e avond de hele avond in haar bed.. ze heeft zo zitten rommelen savonds dat ik het niet voor elkaar kreeg.. zo lekker alleen in de kamer zijn..ff tijd voor mezelf..

hier ook erg wisselend,smorgens is het de tummytub(vaak in het weekend)en savonds met mij of mn man mee onder de douche.,maar goed Rivano ga ook om de dag in de douche iedere dag hoeft voor mij niet.hij vind zowel de douche of tummytub lekker.in de douche doet hij zelf al heel zn hoofdje naar achter om onder de sproeier te komen haha,dat vind ie heerlijk!
verder zit ik heel de avond met mn kleine spruit op de arm of hij zit in zn wippertje naast me!ik vind het heerlijk om hem savonds als de andere2 kids op bed liggen hem even voor mezelf te hebben.hij gaat pas naar bed als wij gaan soms slapend op onze arm soms nog wakker maar dan gaat ie ook wel goed slapen.

liefs jootje

Terug
Bovenaan