awh potverdorie!

Nou "geweldig" nieuws vandaag: mn mannetje is ontslagen per 1 juni! Ik was al werkzoekend. Nu mag hij weer zo'n rechtzaak onterecht ontslag beginnen,die had ik dus vorig jaar(gewonnen,maar bedrijf failliet). Ik ben toch wel echt enorm gestrest nu,want een baby op komst?Geen werk?Een vreselijke arbeidsmarkt?Enorm van slag nu :'(
 
He gadver, dat is inderdaad heel vervelend! Snap dat je daarvan van slag bent :(
Kan hij wel een uitkering aanvragen om de tijd op te vangen dat hij geen werk heeft?
Hoop dat hij snel een andere baan kan vinden!
 
he jakkes daar zit je idd niet op te wachten als je zwanger bent! Wat doet je man voor een werk? Ik zou alvast bij uwv aanmelden want duurt vaak ontzettend lang voor ze je uitkering in behandeling nemen....

Sterkte!
 
Hij heeft ww recht,maar in mijn zaak weet ik dat ze zeiden dat je de uitspraak vh lopend geschil moet afwachten en het dan met terug werkende kracht krijgt. Maar iemand heeft mij eens vertelt dat er een uitkering is onder voorbehoud,die je bij de gemeente moet aanvragen,en dan indien je wel of niet met terugwerkende kracht ww krijgt die dan dus aan de gemeente geeft omdat je die uitkering onder voorbehoud hebt ontvangen. Het blijft alleen een rot verhaal,vandaag woorden gehad,denk omdat we zo gestrest zijn van wat moeten we nu. Er zijn namelijk nog wat kleine dingen aan de hand,maar we overleven het wel. Ik verwacht dat hij snel werk vind,of terug mag naar het oude it bedrijf. Want de redenen zijn kleine zwakke dingetjes bij elkaar geraapt
 
Geld is geen ruzie waard ! Denk gewoon goed na en neem de juiste stappen. Wij zitten ondertussen financieel ook niet goed, terwijl we twee jaar geleden alles nog hadden... Maar als je daar ruzie over gaat maken heb je niks meer, je moet juist steun vinden bij elkaar en denk aan je baby!
Het zal een moeilijke tijd worden, maar geloof me het komt echt weer goed!
 
Terug
Bovenaan