Azoöspermie positieve eindverhalen?

Hey iedereen,

Mijn man en ik zijn al een jaar en 3 maanden aan het proberen voor ons eerste kindje. Ik had zo’n sterk gevoel dat er iets mis was, al heel vroeg. Helaas is mijn man vorige maand gediagnosticeerd met azoöspermie. Zoveel verdriet en heel moeilijk om positief te blijven na het krijgen van dit nieuws.

Ik ben eens benieuwd of er koppels dit hebben meegemaakt en toch zwanger zijn geraakt (natuurlijk of met hulp). Hopelijk kunnen enkele positieve resultaten mij een beetje hoop en moed geven..

Veel liefs!
 
Hé,
Ik zie helaas nog geen reacties op je bericht, maar wij zitten hier in een soort gelijke situatie. Ondertussen ook 1,5 jaar bezig om zwanger te worden en 3 maanden geleden is mijn man ook gediagnosticeerd met azoöspermie. Wij zijn nu in afwachting van de bloeduitslagen en hopen daarna dat we in aanmerking komen voor een TESE. 


Wens jullie veel sterkte en kracht toe. 


Liefs! 
 
Hey, 
Dank je wel voor je reactie! Mijn man en ik komen in aanmerking voor een micro-TESE. Helaas zijn we al zo lang aan het wachten en krijgen we al zo lang valse hoop van de dokters. Nu moeten we nog eens 2,5 maand wachten vooralleer de operatie eindelijk kan gebeuren...
Het is een hele moeilijke weg, mentaal zeker.. Moeilijk te bespreken met andere mensen, omdat dit wel wat meer privé ligt.. Toch zou ik blij zijn dat ik er met iemand over kan praten. ?
Ik hoop dat jullie snel en positieve uitslagen krijgen!
 
Hoi daar,
Mijn vriend heeft vorige week ook de uitslag gehad: 0 spermacellen
Onze huisarts gaf zo weinig hoop en leek met tegen goesting ons een doorverwijzing te geven. Hij zei dat het hopeloos was en sprak al over een Donor.
Ik heb me reeds al goed geïnformeerd op het net en zie dat er wel mogelijkheden zijn met onderzoeken (kans is klein maar we moeten alles op alles zetten).
 
Hoe zit het nu ondertussen bij jou? Ik ben benieuwd ..
Liefs
Cil 
 
Bij deze zou ik graag ons verhaal met jullie willen delen.

13 jaar geleden werd ons medegedeeld dat een zwangerschap uitgesloten was. Op wat voor manier, zelfs met evt hulp van ivf of icsi. (Lag aan het zaad van mijn man)
(Ook al wilden we dit niet eens)
Mijn man kwam 2 jaar later flink ziek thuis te zitten. Toen mocht ik toch zwanger raken. Op de natuurlijke manier…
Inmiddels, 11 jaar later, mag ik zwanger zijn… Van ons inmiddels 5e kindje… Allen met een spontane zwangerschap…
Ik moet eerlijk zeggen, wij hebben een principe en een geloof waar we ons aan vast mogen houden. We weten dat er Eèn boven alles staat. Dat wat voor de mens onmogelijk is….

Ik wil hier niet mee zeggen dat het bij een ander ook zo gaan zal… Maar niet is onmogelijk…
 
Hey iedereen,

Mijn man en ik zijn al een jaar en 3 maanden aan het proberen voor ons eerste kindje. Ik had zo’n sterk gevoel dat er iets mis was, al heel vroeg. Helaas is mijn man vorige maand gediagnosticeerd met azoöspermie. Zoveel verdriet en heel moeilijk om positief te blijven na het krijgen van dit nieuws.

Ik ben eens benieuwd of er koppels dit hebben meegemaakt en toch zwanger zijn geraakt (natuurlijk of met hulp). Hopelijk kunnen enkele positieve resultaten mij een beetje hoop en moed geven..

Veel lie

Hey iedereen,

Mijn man en ik zijn al een jaar en 3 maanden aan het proberen voor ons eerste kindje. Ik had zo’n sterk gevoel dat er iets mis was, al heel vroeg. Helaas is mijn man vorige maand gediagnosticeerd met azoöspermie. Zoveel verdriet en heel moeilijk om positief te blijven na het krijgen van dit nieuws.

Ik ben eens benieuwd of er koppels dit hebben meegemaakt en toch zwanger zijn geraakt (natuurlijk of met hulp). Hopelijk kunnen enkele positieve resultaten mij een beetje hoop en moed geven..

Veel liefs!
Heey . Wat een verschrikkelijk nieuws. Wij hebben helaas ook dit nieuws te horen gekregen . Maar kan er weinig over vinden En moeten alleen maar afwachten . Wij maken onszelf helemaal gek! Kan er geen seconde niet meer aan denken. Is er een kans dat het toch nog gaat lukken om kinderen te krijgen?
 
Terug
Bovenaan