B Bianca....en????

Haai,

LEUK!!! twee streepjes is zwanger, het maakt niet uit hoe licht de tweede streep is...ik denk idd dat morgen te snel is, maar dinsdag kun je waarschijnlijk wel goed zien...en anders koop je die digitale test van clearblue...die is wel wat duurder maar daar staan gewoon wel/niet zwanger op...

Ik krijg helemaal de kriebels voor jullie!!!

Ik hoor het nog wel...

Groetjes Valerie

hoi hoi,

ik heb nog steeds de kriebels in m ´n buik...
ik ga dinsdag morgen weer een test doen.
laat je dan iets weten.

nu is het echt spannend...

Liefs, Bianca

Hoi Bianca,

ik las net dat de russen zijn geland....rot vor je...
Ik zat net zo in de spanning als jij.

Hopelijk is het de volgende keer wel raak...probeer relaxedte blijven en doe net als wij deden, om de dag klussen, miss is het dan wel snel raak!!!

Dikke kus Valerie en hou me op de hoogte...

hoi valerie,

bedankt voor je berichtje, je had het dus al ergens anders gelezen..
ja baalen! maar er zijn   ergere dingen heb vandaag slecht nieuws gekregen van mijn vriendin   dus ben er even vanaf...

heb wel met man afgesproken dat we om de dag gaan klussen.
moet nog uit gaan rekenen wannner de iesprong.

ongi nog steeds niet hwelemaal doorgezet maar ga toch maar uit vanaf vandaag.

ga nu slapen! groetjes...

liefs, Bianca

Hoi hoi,

wat vervelend dat je slecht nieuws kreeg...

Nou ja iig heel veel sterkte, met klussen en met je vriendin (ik weet niet wat het is maar toch, ik neem aan niet goed)

Groetjes Valerie

Hoi valerie,

bedankt. het gaat wel weer nu...

hoe gaat het met jou?

onze klusweek valt zo ´n beetje tussen kerst en oud en nieuw...
ik volg je advies... om de dag klussen... mijn man is dan de hele week thuis dus
dan moet het goed komen!!
en proberen in die week er niet teveel mee bezig te zijn..
verder nog tips??!!

als het goed is is mijn nod dag dan 10 jan.
groetjes!!!

Liefs, Bianca

Heey,

Fijn dat het weer iets beter gaat nu...

Hier is alles okee, alleen heel druk gehad vandaag, mijn ouders zijn morgen 30 jaar getrouwd en nu hebben mijn zus en ik hun huis versierd voor de kerst en een kerstboom gezet...

Ook hebben we een fotoalbum gemaakt met allerlei leuke foto's van de afgelopen 30 jaar...was wel een klus, maar wel een origineel kado, toch??

Ik zit nu lekker op de bank, wij hebben ook net nog onze kerstboom opgezet...ik heb een bling boom met matte witte ballen en lime groene ballen...wel apart hoor, maar wel gaaf al zeg ik het zelf hihi!!!!

Ik heb ook niet echt tips meer, alleen zet m op en probeer gewoon relaxed te blijven, ondanks de drukke maand en laten we hopen dat de russen op 10 januari wegblijven!!!

Nog een fijn weekend en spreek je later ...

Groetjes Valerie

Hoi Hoi,

ik zag dat je net had gereageerd!

allereerst Van Harte Gefeliciteerd met het 30 jarig huwelijksfeest van je ouders!!!
leuk gezelllig morgen! idd origineel cadeau!
leuk is dat om de kerstboom te zetten en te versieren waren ze niet thuis?

ik zal je even vertellen van mijn vriendin. ze   had woensdag uitslag gekregen was op kweek gezet en hetr bleek lymfeklierkanker te zijn. al uitgezaaid naar buik en longen...
dus zit al door heel haar lichaam.. maar dond avond iets beter nieuws gekregen dat ze
a.s maandag gaan beginnen met chemo. ze is er zelf heel erg positief onder ze gaat ervoor knokken!!! kleintje van ruim 1,5 jaar!

ik heb gisteravond nog dekerstboom gezet, wij hebben een kunst en met zilver mat en glanzende ballen erin. hij is wel wat saaier als die van jou!! maar bij ons is ie lekker vol. maar die van jou is wel apart!
en verder is het hele huis weer versierd met allerlei tierelantijntjes...
zoveel spullen gekregen....  

over mijn nod die zal ik als goed is 9 jan moeten hebben.
heb het de laatste tijd zo druk... zijn boven aan het klussen... slkamers en zolder.
maar het is bijna klaar!!! gelukkig!! a.s komen ze vloerbeddeking op de trappen leggen en dan moet het helemaal klaar zijn.
en dan is ook de a.s baby kamer zover klaar...

fijne dag morgen!!            

Liefs, Bianca

Terug
Bovenaan