BAAL BAAL BAAL

A

Anoniem

Guest
ik wou ff zeggen dat ik baal van dit rotweer grrrrrrrrrrrrrrrrrr
wordt er sjaggie van ........pfffffffff
ben blij dat het weekende weer beter wordt!!!

groetjes sandra

Hiya,

Aww leef met jullie mee hoor, en vandaag (en gisteren) is het hier een soort van omgekeerde wereld....het is te heet om Max lang buiten te hebben. Gisteren zaten we 20 minuten in de tuin (onder de zonwering) en hij had een knalrood koppie en was veel te warm. zat hem nog braaf met een plantenspuit met koud water af te koelen maar dat hielp niks. Vandaag is het niet zonnig maar wel heet. En de vochtigheidsgraad is zo hoog, het voelt alsof je water moet ademen buiten i.p.v. zuurstof. Nog ff en ik groei spontaan kieuwen! :)
Volgens mij draait het "wildlife" hier ook een beetje door van de hitte....zat gisteravond op onze stoop (err, stenen traptreden voor het huis, weet niet of daar een nederlands woord voor is haha) een sigaretje te roken staat er ineens een wasbeer ter groote van een poedel naast mijn knie. Nah! die beesten zie je anders nooit van zo dichtbij! (en erg veel wasbeertjes hebben hondsdolheid, dus je moet flink oppassen om niet gebeten te worden) Om het maar ff op z'n Utrechts te zeggen "scheet zowat ter plekke in me broek!"

juus, ilja mv Maximus 30-08-2006

Ik moet zeggen dat ik er niet zo veel last van hebt.
Ben wel wat gewend van Nederland dus kijk er niet zo van op.
Maar hier valt altijd wel wat te verzinnen om te doen en ik laat me niet tegenhouden door het weer.
Maar het wordt idd van het weekend mooi weer en dat is wel fijn dan kunnen de kids lekker zwemmen en misschien nog barbeque..

Hier is het droog en hoop dat je niet sjaggie bent

gr kaat

Konden we maar wat hollands weer naar NY sturen en dat Ilja ons wat zon toezond...

Ik heb er nu ook flink de balen van hoor. Het is ook niet af en toe een buitje, het plenst gewoon de hele dag! BAH! Ik wil naar buiten!!! Lekker wandelen met Julian en fietsen en naar de kinderboerderij en zwemmen. Gewoon dingen doen die bij de zomer horen!!!

Je hebt helemaal gelijk. Ik baal ook van dit rotweer.

Ik wacht met smart op het weer van komende weekend. Ik hoop dan ook een mooie zomerfoto van Ilse te kunnen maken voor de fotowedstrijd! Ik wil nl winnen, maar er is wel hoog ingezet hoor met al die mooie foto's, dus het wordt moeilijk.

Jeske

Terug
Bovenaan