Hiya,
Aww leef met jullie mee hoor, en vandaag (en gisteren) is het hier een soort van omgekeerde wereld....het is te heet om Max lang buiten te hebben. Gisteren zaten we 20 minuten in de tuin (onder de zonwering) en hij had een knalrood koppie en was veel te warm. zat hem nog braaf met een plantenspuit met koud water af te koelen maar dat hielp niks. Vandaag is het niet zonnig maar wel heet. En de vochtigheidsgraad is zo hoog, het voelt alsof je water moet ademen buiten i.p.v. zuurstof. Nog ff en ik groei spontaan kieuwen! 🙂
Volgens mij draait het "wildlife" hier ook een beetje door van de hitte....zat gisteravond op onze stoop (err, stenen traptreden voor het huis, weet niet of daar een nederlands woord voor is haha) een sigaretje te roken staat er ineens een wasbeer ter groote van een poedel naast mijn knie. Nah! die beesten zie je anders nooit van zo dichtbij! (en erg veel wasbeertjes hebben hondsdolheid, dus je moet flink oppassen om niet gebeten te worden) Om het maar ff op z'n Utrechts te zeggen "scheet zowat ter plekke in me broek!"
juus, ilja mv Maximus 30-08-2006