baal ontzettend

hoi poppie 2,
ben blij dat iedereen me zo begrijpt.
ik weet op zich ook wel als je 11jaar aan de pil heb gezeten dat dat er niet 1 2 3 eruit is maar wachten duurt maar lang en als je dan allemaal bekenden ziet en hoort dat ze zwanger zijn dan denk je weleens van waarom hun wel en ik niet...
groetjes mier

hee miertje,

Ja dat wachten is ook wat het duurt zo lang.
Zelf ben ik dan twee weken onrustig en bij elk steekje denk je dan zou het dan toch gelukt zijn!
Bij me vorige cyclus werd ik zomaar een week te vroeg ongi dat was heel raar en ik was het ook maar drie dagen en alleen wat bruine prut.
Had voor de zekerheid een testje gedaan maar die was nega dus dan deze ronde maar.

Gr: poppie 2

hee miertje,

Nog ff reageren op dat pil gebruik.
Ik heb al een zoontje van bijna drie.
Dat ik stopte met de pil na tien jaar was ik binnen zes weken zwanger.

Gr:poppie 2

hoi poppie 2,
ja ik had dat 2weken geleden ook,dinsdags met bruin begonnen,woensdag,donderdag,vrijdag ook zaterdags beetje rood en zondag maandag dinsdag en woensdag weer bruin.dus ben benieuwd voor deze maand,mijn nod is over 12 dagen dus...
groetjes mier

hoi marije,
ik zit in ronde 4,maar als je eenmaal stop met de pil dan wil je het ook gelijk he.
en welke ronde zit jij
groetjes mier

hoi poppie 2,
ja dat is wel snel ja,dus het kan wel gewoon.
welke ronde zit jij nu
groetjes mier

Ja ik snap dat je dan graag wil.

Ik zit in ronde 1 na een miskraam van 10 weken. Toen ik zwanger raakte van die miskraam was in ronde 6. Daarvoor heb ik ook een miskraam gehad van 4,5 weken en dat was in ronde 2.
Al met al zijn we dus al weer een jaar verder en is er dus nog steeds geen 2e kindje opkomst.

Marije

Terug
Bovenaan