Baaldag

Hallo Meiden, ik heb vandaag een baaldag. Ik heb moeten huilen (om niks) en regelmatig komt de paniek opzetten dat wij wel kinderloos zullen blijven.....! Ben soms zo bang dat het voor ons niet is weggelegd. Het volgende moment denk kom op meid, niet zo negatief, jou tijd komt ook nog wel.....! Je word dus heen en weer geslingerd tussen je gevoel. Mijn man probeert het wel te begrijpen, maar gaat er toch heel anders mee om, is dat bij jullie ook. Hoe ervaren jullie dat...? Of kunnen jullie wel altijd de troost die wilt krijgen bij je partner vinden?
Nou ja we wachten maar weer af (voor de verandering) Niemand kan ooit nog tegen ons zeggen meiden dat wij geen geduld hebben........................

Liefs Molly

Hee Molly,

Gaat het weer een beetje?? Mijn hart doet zeer om te lezen dat je het nu zo moeilijk hebt. Ik ken het heen en weer geslinger van je gevoelens. Ik kan ook niet altijd terecht bij mijn vriend. Hij ervaart het ook anders dan ik. Is dat misschien man eigen??? Misschien hebben wij het zo moeilijk omdat het allemaal in onze lichaam moet gebeuren... Ik weet het niet.
Het is wel moeilijk om altijd optimistisch te blijven in onze situatie. Ik heb soms van die dagen dat ik mezelf depressief voel worden en als ik mezelf niet tot orde roep zou ik wel ver kunnen zakken. Mijn enige strohalm is nu de hoop dat de gyn iets kan vinden waar ze wat aan kan doen.
Net als jij moet ik er niet aan denken om kinderloos te blijven. Alleen al uit praktisch oogpunt: We zitten nu in een huis met 3 slaapkamers. 1 is voor de kleren kasten en de ander voor ons kindje. Daar hebben we het huis op gekocht. Het is ook niet ingericht. Maar om niet af te dwalen. Wij hier in dit forum hebben zeker weten engelengeduld. Er zijn weinig mensen die zo geduldig kunnen zijn als wij!

Molly ik hoop dat je de moed niet al te laag in je schoenen gezakt is. Wij meiden in dit bootje kunnen elkaar de steun geven die we nodig hebben om door te gaan. Morgen wordt het net zo lekker weer als vandaag ik hoop dat je er nog wat van kan genieten.......

Hou je taai, veel liefs

Claudy

Hoi
wat vervelend zeg dat jullie er niet overkunnen praten ik kan dat gelukkig wel wij voelen elkaar goed aan..Misschien komt dat nog wel. zijn jullie lang bezig?
groeten
winnie

Hoi meiden bedankt voor jullie steun, ja claudy ook wij hebben ons huis gekocht op het krijgen van kinderen 3 slaapkamers enz enz. Als ik zwanger zou worden hoeft er alleen nog een babykamer in.....! Maar het gaat ondertussen wel weer. En inderdaad morgen (nou ja vandaag gezien de tijd) wordt het weer lekker weer en we gaan er weer van genieten.

Winnie ik denk dat je me verkeerd hebt begrepen, ik kan het er wel met mijn man over hebben alleen hij gaat er iets anders mee om. Hij is ook wel teleurgesteld als ik weer ongi wordt, maar stapt daar ook weer snel overheen en is veel optimistischer. Plus wij vrouwen hebben dan ook vaak nog last van de hormonen, huilbuitje enzo. Tja en niet om lullig te doen maar mannen begrijpen dat dan toch niet zo goed als vrouwen. De gyn heeft ons hier ook voor gewaarschuwd dat bij moeilijke momenten mijn man (hij zei overigs ieder man) hij mij niet zo kon troosten als ik zou willen. Het is dus ook geen verwijt.
Claudy en winnie bedankt ik ga maar eens slapen. Morgen weer een nieuwe dag.......

Liefs Molly.

Goedemiddag,

Ja ook ik heb wel de steun van mijn vriend. Maar hetgaat precies zoals Molly zegt.

Ik ga lekker buiten van het weer genieten. Misschien tot vanavond.

Liefs Claudy

Hee meiden
Ik snap heel goed waar jullie het over hebben.
Ik loop nog niet voor onderzoeken bij een gyn maar elke keer als ik een miskraam had was mijn vriend een week lang mee levend en daarna moest het maar over zijn.In mijn ogen kreeg ik ook niet de troost die ik wilde van hem.
Hij zegt dan rustig onze tijd komt nog wel je moet alleen geduld hebben!!
Alsof ik nog geen geduld genoeg heb getoond.
Geniet van het mooie weer gaan wij ook doen.
Liefs miranda

He Molly,
Shit is het als je echt zo,n baal-dag hebt he, maar je hebt er alle recht toe en dat je onzeker bent is ook zoooo begrijpelijk kon iemand je maar zeggen dat je ooit een kind krijgt dan zul je een stuk rustiger zijn maar ja en ik begrijp je ook helemaal wat je man betreft, mn man is er ook helemaal voor mij maar beleefd het toch anders zowiezo zijn mannen ook echt wel anders en wij voelen gewoon alles in ons lichaam bij elk (andere ) krampje of zere borsten of noem maar op denken wij ...zou het....maar een man voelt dit natuurlijk niet en is er daarom volgens mij ook wat minder meebezig en dan slaan onze hormonen ook zo nu en dan eens op hol...help.
Maar hopelijk ben je de baaldag wat te boven en kun je t wat positiever zien.
groetjes pluk

sorry dat ik het verkeerd heb begrepen.
Ik heb ook soms van die huilbuien.
wij gaan deze week weer aan de klus, en morgen naar de gyn.praten over een kijkoperatie.
ik wacht wel af.vriend gaat gelukkig mee altijd.
winnie

Terug
Bovenaan