Baaldag

Hoi Molly,

wat een nare gevoelens allemaal. Heel herkenbaar. Ik denk dat wat jij aangeeft over mannen dat dat klopt. Zij zijn er veel minder, of anders mee bezig. Ik heb dezelfde ervaring. Ik heb mijn man wel eens geprobeerd uit te leggen dat wij vrouwen er iedere dag mee geconfronteerd worden, o.a. door de menstruatie, afschijding etc. Dat snapt een man wel, maar kan het niet invoelen.
Gelukkig heb ik 1 vriendin in vertrouwen genomen. Mijn man heb ik dat niet verteld. Hij zou dat niet willen, maar ik heb af en toe behoefte aan een gesprek over die gevoelens. en ik kan dat alleen maar bij een vrouw.

Kop op, zolang niet duidelijk is waarom het zwanger worden niet lukt is er iedere maand weer een kans. Hou je daaraan vast. Het lukt vast wel.

Groeten,
Bianca

Hee lieve Molly,

Ik ben hartstikke druk (een hoop geregel door afwezigheid van het werk na de kijkoperatie), maar ik wil je even laten weten .je heel goed begrijp en aan je denk.

heel veel liefs
een gestresste Lara

Hallo lieve Molly,

Neem gerust een baaldag. Ik begrijp precies wat je voelt. Huilen, onredelijk zijn, ontroostbaar zijn, de hormonen spelen op. Toch is het fijn dat je mannetje ( net als mijn mannetje) daar minder last van heeft. Ik word altijd toch weer vrolijk van hem en hij houd de moed erin. En na de baaldag, neem dan een rustdag en na de rustdag ga dan iets leuks doen, lekker uit eten, iets romantisch doen. Daar knap je van op.
We zien elkaar wel weer hier denk ik.

Groetjes van Henriëtte

Terug
Bovenaan