Baaldagen

Hier ben ik weer.
Morgen is het 11 jaar.
En ik had gisteren die ellendige rooie duivels
weer moeten hebben, maar het is er nog niet, zit
wel te werken, wat kramperig.
Je zal het beleven dat ik het morgen wordt, maak het hele feestje compleet zeg.
Nou maandag gaat mijn man een paar dagen in de kost voor zijn werk, vind ik al niet leuk, en dan moet je die ellende ook nog eens hebben het weekend.
Ik weet van mijn eigen omdat ik iedere maand de eerste 2 dagen vrij veel last heb dat ik een rot humeur heb, en dat wil ik niet, omdat hij maandag weg gaat. Dus dat wordt het weekend vechten tegen me eigen.
Nou meiden allemaal toch een fijn weekend.
xxxxxx

Wat een rotweekend wordt dat! Niet leuk, natuurlijk, maar ik kan het me heel goed voorstellen. Het is ook niet niks allemaal!

Misschien een idee om toch wat leuks te doen dit weekend? Misschien dat dat de aandacht wat afleidt van de 11 jaar?

In ieder geval heel veel sterkte de komende dagen ne probeer toch nog van je mannetje te genieten!

Liefs Daisy

Dank je wel voor jullie lieve berichtjes.
Ik kan de hele dag wel huilen, op het moment heb ik het er niet zo moeilijk mee met die 11 jaar, maar ik vind het zo erg dat mijn man maandag weg gaat.
Het is maar voor 3 nachten en die week erop ook 3 nachten en daarna een paar weken 4 nachten.
We zijn 16 jaar samen en altijd samen geweest 's nachts, en als hij in de kost moest dan ging ik mee, dan was het werk waar ik mijn eigen ook nuttig kon maken, maar nu niet.
En de laatste 2 weken doen mijn borsten erg zeer, en ik ben nu 2 dagen overtijd. Ik heb wel vanaf een dag of 3 het gevoel dat het komt. En eindelijk na jaren ben ik eindelijk eens 1½ kilo bijgekomen.
Dus het gaat hier allemaal lekker.

Het gevoel dat je ongi moet worden heb je ook als je zwanger bent meid. En jij hebt toch een heel regelmatige cyclus? Zou je toch niet voor de zekerheid er een testje aan wagen? Ik kan me voorstellen dat je ook niet op een negatieve test zit te wachten nu, maar ja, soms gebeuren er nog wonderen.

Nog steeds niets, maar de kramp blijft.
Misschien omdat ik wat gestresst ben voor morgen
dat mijn man weg gaat dat het uitblijft?????
En mijn borsten doen echt ontzettend zeer, wat groter en het lijkt net of mijn tepels gloeien.
Ik heb de 16e dag wel mijn eisprong weer gevoeld.
Mijn cylus is op zich zeer regelmatig. Vorige maand werd ik het precies op de dag, en die andere 2 maanden ervoor 1 en 2 dagen te vroeg.
Ik wacht nog wel even af.

Stress kunnen rare dingen met je lijf doen, dat hoef ik jou niet te vertellen. Toch blijf ik duimen voor een wondertje voor je meid. Als iemand het verdiend ben jij het wel.

Hier ben ik weer.
De nodige tranen zijn alweer gevallen hier, ik kom net thuis ik heb mijn man bij zijn collega's gebracht. En ik heb gelukkig nog steeds geen bezoek van de rode duivels.
Dit is nu dag 4.
Het zal vandaag wel doorbreken denk ik. Ik had gisterenochtend wel meer last van krampen dan nu. Maar het lijkt wel of mijn borsten op ontploffen staan.
Supertje dank je wel voor je lieve berichten die doen me goed.
xxxxxxx

Terug
Bovenaan