Baaldagen

hey meid,

probeer een beetje je rust te bewaren hoe moeilijk het ook is

misschien is er toch een stukje hoop en krijg je nog goed nieuws

anders doe je een test en weet je of dat je zwanger bent of dat die rode D gewoon kunnen komen

ik duim nog voor je voor goed nieuws

x moekje

Pfft meid htet valt ook niet mee om je mannetje een paar dagen te moeten missen nu. Ik zou er ook niet goed tegen kunnen. Hou er ook echt van dat ie gewoon in de buurt is.

En geen bloed geeft moed. Ik draai mijn duimen blauw voor je hoor. Hopen dat de duiveltjes weg blijven en dan als je mannetje weer thuis is, samen een test er tegenaan kunnen gooien. Dat zou een mooie thuiskomst zijn!

Ging net met de moed in mijn schoenen naar de wc toe, kreeg krampen.
Gelukkig niets, wat krijg ik een hekel aan mijn lichaam.
Is het normaal als ik zwanger zou zijn dat ik die krampen wat heb?
Het is niet constant, maar als ik het heb dan denk ik echt dat het door komt zetten.

Ik heb bij beide zwangerschappen die goed zijn gegaan de eerste weken echt heel erge ongi-krampen gehad. Daarom is het ook zo fijn, die vage lichamen van ons hahahah. Dus ja, het is 1 van de eerste kwaaltjes, die helaas zo verwarrend zijn. Zelfs na de positieve testen was ik iedere keer ook bang dat het alsnog mis zou gaan (had al 3 miskramen gehad) Had soms ook flink wat bloedverlies en toch heb ik het geluk gehad dat er 2 keer 1 is blijven plakken. Ik heb voor de rest eigenlijk heel weinig kwaaltjes gehad, ongikrampen in het begin en zere borsten. Later vermoeidheid. Maar voor de rest merkte ik eigenlijk niks van een zwangerschap.

Ze blijven hier draaien hoor!!!!

Hoi Supertje,
Bedankt.
Toen ik vanochtend uit bed kwam weer de bekende krampjes, en met tegenzin naar de wc toe, maar nog niets.
Misselijk ben ik niet, maar het lijkt wel of ik met de dag steeds moeier wordt. Zere moeie ogen, ben gewoon helemaal uitgeput.
Komt denk ik ook door de situatie nu hier natuurlijk, maar ik was de laatste tijd al erg moe. Ik heb wel wat licht rose / witte afscheiding je kan het op zich niets noemen zo weinig is het.
We moeten maar weer afwachten.

Even een update.
Nog niets.
Heel de dag zware hoofdpijn gehad, zakt nu gelukkig wat af.
Ik ben de anderhalve kilo die ik was bijgekomen alweer kwijt, en dat in 2 dagen tijd.
Zere borsten wordt ook minder, vandaag wel wat meer krampen gehad.
We moeten maar blijven duimen, maar dat ik die anderhalve kilo kwijt ben daar baal ik ontzettend van.

Terug
Bovenaan