baan kwijt me nu mislukkeling voelen

Ik heb er met een tijdelijk contract nog een half jaar salaris uit weten te slepen. Maar goed ik was al opgeleid mensenrechtenjurist met diverse schrijfsels over vrouwenrechten op mij naam al een gedegen voorbereiding getroffen. Al mijn functioneringsgesprekken zart op wit, dat ik goed functioneerde en whoppa ik werd zwanger en opeens wilden ze me niet meer. Heb ze alles even onder hun neus gelegd. En gezegd dat ik naar de pers kon stappen (het was een gemeente) en de commissie gelijke behandeling kon inschakelen maar dat we het ook onderling met elkaar konden regelen. Ik wilde echt niet meer voor die eikels werken toen ze me dat probeerde te flikken... Dus ik had niet zwart op wit dat het vanwege mijn zwangerschap was, maaaaar ik had wel een mooi functioneringsverslag en dat werkte ook. Het was natuurlijk beter geweest als ik er werk van had gemaakt, want degene na mij zullen ze het gerust weer flikken, maar ik had er echt geen zin meer in op dat moment en bijna 15.000 euro was ook een leuk bedrag.

Terug
Bovenaan