Ik had me ook voorgenomen om op de baarkruk te gaan. Mijn vk zei van tevoren al: geen probleem die hebben we altijd bij ons. Uiteindelijk schoot de ontsluiting bij mij niet op, waardoor ik in het ziekenhuis kwam, weg droom over de baarkruk dus. Maar uiteindelijk had ik maar 1 perswee nodig om te bevallen, en totaal niets uitgescheurd. Dus ach het loopt altijd anders dan je denkt!
Maar ik vind wel dat een verloskundige je altijd moet steunen in de manier waarop JIJ wil bevallen. Als ze dat nu al niet doet, zal ze dat tijdens de bevalling ook niet doen. En ik denk dat je daar open met haar over moet spreken. Tenslotte moet je kunnen bevallen op jouw manier. Dan maar met een andere verloskundige erbij....
Groetjes
Wasabimammie!
Maar ik vind wel dat een verloskundige je altijd moet steunen in de manier waarop JIJ wil bevallen. Als ze dat nu al niet doet, zal ze dat tijdens de bevalling ook niet doen. En ik denk dat je daar open met haar over moet spreken. Tenslotte moet je kunnen bevallen op jouw manier. Dan maar met een andere verloskundige erbij....
Groetjes
Wasabimammie!