<p>Hallo iedereen,</p><p>Ik lees (en leef!) al een tijdje mee op dit forum, ik ben Susan 26 jaar oud en ik en mijn vriend hebben een kinderwens! </p><p>Door een onverwachte uitkomst bij mijn ha gister maak ik me wat zorgen... Nouja zeg maar gerust ontzettend. </p><p>Het verhaal... Februari 2012 (!) heb ik mijn mirena laten plaatsen. Hoewel dit niet prettig was, was het trouwens helemaal geen horrorverhaal zoals je zovaak leest! Mag ook gezegd worden denk ik haha!</p><p>Anyhow hij zit dus bijna 7 (!) jaar... We vrijen zonder andere bescherming en ben nooit zwanger geraakt. We staan er nu zo in dat de mirena eruit gaat en dan de regenjasjes maar gaan gebruiken tot de tijd ECHT daar is om te gaan klussen voor een kindje. </p><p>Gister dus naar de ha, en na bijna 3 kwartier aan martelgang (ja dit was echt pijnlijker dan het plaatsen) vroeg hij me of ik verder gyneacologische klachten had. Uhm... Nee? Hoezo? Hij ging even wat ophalen en toen hij terugkwam vroeg hij allemaal dingen over pijn bij het vrijen (heb ik niet) onregelmatige cyclus (heb ik niet) dus ik vroeg hem of er iets aan de hand was dan. </p><p>Nou zegt hij... Ik kan je draadjes niet vinden en je baarmoedermond zit potdicht dus ik hoop dat ze daar zitten maar ik kom er niet bij. Ik ga je doorsturen naar de gyneacoloog. </p><p>Uit nervositeit grapte ik dan toch geen rubbertje hoefde te gebruiken. Nee zei hij, dat klopt want daar komt echt niets langs. </p><p>Terwijl ik me aan ging kleden belde hij de gyn... Kinderwens... Potdicht... Ongebruikelijk. </p><p>Dus ik nam plaats aan zijn bureau en ik weet niet waarom of wat er gebeurde maar ik barste in tranen uit. Want ongebruikelijk etc... Dan denk je dat er iets mis is met je. En hij zei alleen dat dat niet zo hoeft te zijn maar dat het wel ongebruikelijk is dat je baarmoedermond helemaal dicht zit. </p><p>Ik heb vanochtend nog naar de gyn gebeld omdat ik zsm wil weten wat er aan de hand is, de verwijsbrief was net binnen... Ik word vandaag gebeld wanneer ik terecht kan. Maar dat word waarschijnlijk halverwege januari pas. </p><p>Ik vreet me echt een beetje op ben best ongerust en verdrietig. Ik vroeg me af of jullie ervaring hebben met een potdichte baarmoedermond? </p><p>Ben opzoek naar toch wat geruststelling haha.</p><p> </p>