<p>Hoi!</p><p>Ik geloof dat er nog geen topic geopend is voor baby’s geboren in januari/februari en ik zou het toch leuk vinden om met andere moeders te kletsen en overleggen over onze kleine trots!</p><p>Onze Mace is 2 weken te vroeg geboren op 30 – 01 – 2020. Waar wij dachten een kindje in Februari te verwachten dacht Mace daar toch anders over haha!</p><p>En vandaag ben ik zo trots op hem want hij heeft gewoon van 19.15 tot 03.00 geslapen!! Hij slaapt overdag altijd in zijn bedje op zijn kamertje en in de nacht langs ons in de Co sleeper. Maar ik had hem om 20.15 dus in zijn eigen bedje gelegd en verwacht dat ie rond 23.30 nog wel een voeding zou willen maar dat werd dus 03.00. Vraag me nu toch af of dat komt omdat ie alleen op zijn kamertje lag of dat het gewoon een toevalstreffer is. Verder maakt het me niet veel uit als ie toch een extra nachtvoeding wil. Is niet meer dan normaal met 2 maanden oud ? Maar een keer lekker lang slapen heeft me wel goed gedaan! </p><p>Hoe gaat het met jullie baby’s?</p><p>Groetjes Rose</p>