Baby's van april 2019

Hier nog een april mama! 
Mijn zoontje (Vic) is van 6 april! 
We hebben sinds een week of 7 eindelijk ritme. Ik heb tot 3,5 maand uitsluitend borstvoeding gegeven en ineens stopte het. 
Hij krijgt nu nog maar 4 voedingen. Sinds deze week, omdat hij zo lang slaapt en de voedingen anders niet te verdelen zijn over de dag. Ik heb hem namelijk nooit wakker gemaakt voor een 23.00 uur voeding wakker gemaakt. Maar hem lekker zijn eigen ritme laten bepalen. Hij slaapt nu van 20.00 tot 08.00 En dan hebben hebben we het volgende ritme; 08.00 12.00 16.00 20.00
Alle flessen 200 cc behalve de laatste, die is 240 cc. 
Overdag zijn zijn slaapjes erg wisselend. 
Ik wil binnenkort beginnen met oefenhapjes. Lijkt me zo leuk! 

Wat leuk jullie reacties! Dank! Youp is donderdag 16 weken. Wat vliegt de tijd! Het gaat heel goed. Drinkt 5 flessen van 150 of 180. Laatste om 23:00 en slaapt dan tot 6.00 of 7.00. Dat wisselt nog een beetje. We moeten hem altijd wakker maken voor de laatste fles dus wil proberen die eerder te gaan geven maar dan zou er een fles moeten afvallen omdat er tussen de anderen te kort tijd komt. Het schema is nu 7.00 11.00 15.00 19.00 en 23.00. Hij drinkt de flessen van 180 vaak niet helemaal leeg. Jullie tips?? Daarnaast nog probleempje dat hij de laatste tijd heel onrustig drinkt. Draaien met hoofd en schoppen. Heb al geprobeerd tussentijds te laten boeren maar dit werkt niet echt. Hij doet dit sinds paar weken. Daarvoor nooit. We hebben omneo voeding tegen krampjes. Tussen de flessen door is hij vrolijk en tevreden....iemand een idee??

Hoi! Ik was op 11 april uitgerekend maar uiteindelijk op 13 april bevallen van een mooie meid.. Na een hele gemakkelijke zwangerschap toch een zware bevalling gehad.. Gelukkig is het een vrolijke meid die (bijna) altijd lacht. We beginnen ‘s ochtends met 180 cc en en wisselen dat om met de 150 cc (5x) ze rolt al rustig van haar rug naar haar buik maar nog niet terug dus ze is nog druk aan het oefenen :) Ze slaapt nog wel veel op een dag maar dan zal ze het vast nodig hebben denk ik dan.. Meer de handen vol aan de pup dan aan de baby zeg ik wel eens voor de grap haha 

20 april bevallen van ons 3e dochtertje. Ze slaapt inmiddels de nachten goed door, en ze krijgt nog borstvoeding. Deze week gestart met paar hapjes groente, vond ze lekker?.

Ons zoontje is 3 april geboren en doet het tot nu toe super goed!
Krijgt 5 flessen van 200 cc, deze drink hij soms niet helemaal leeg. Ook sinds 3 dagen begonnen met groente hapjes. Eerst wortel maar dat was geen succes. 3 dagen geprobeerd maar doet dan flink kokhalzen. Vandaag krijgt hij bloemkool dus ben benieuwd hoe hij dat vind. Denk dat de fruithapjes beter bevallen dus daar wil ik volgende week mee beginnen. 
Slapen doet hij ook prima. Leg hem in bed als ik denk dat hij moe is en soms huilt hij dan 5 minuutjes. Als ik dan naar boven ga en zijn speentje er weer in doe is hij zo vertrokken. 
Maar erg leuk om van andere mama's te horen hoe de kleintjes het doen!! 

[quote quote=10230964]Wat leuk jullie reacties! Dank! Youp is donderdag 16 weken. Wat vliegt de tijd! Het gaat heel goed. Drinkt 5 flessen van 150 of 180. Laatste om 23:00 en slaapt dan tot 6.00 of 7.00. Dat wisselt nog een beetje. We moeten hem altijd wakker maken voor de laatste fles dus wil proberen die eerder te gaan geven maar dan zou er een fles moeten afvallen omdat er tussen de anderen te kort tijd komt. Het schema is nu 7.00 11.00 15.00 19.00 en 23.00. Hij drinkt de flessen van 180 vaak niet helemaal leeg. Jullie tips?? Daarnaast nog probleempje dat hij de laatste tijd heel onrustig drinkt. Draaien met hoofd en schoppen. Heb al geprobeerd tussentijds te laten boeren maar dit werkt niet echt. Hij doet dit sinds paar weken. Daarvoor nooit. We hebben omneo voeding tegen krampjes. Tussen de flessen door is hij vrolijk en tevreden….iemand een idee??[/quote]
Mijn dochter drinkt de laatste tijd ook onrustig. Ik kreeg te horen dat dit normaal is. Ze wil alles zien en is snel afgeleid door wat er om haar geen gebeurt. 

Hoi KBY,
Onze zoon drinkt sinds 1 week ook wat onrustig en s'morgens soms maar een halve fles. Ik moet morgen naar het CB dus ga het daar eens navragen. En idd wij moeten hem ook s'avonds vaak wakker maken voor zijn laatste fles maar denk dat overgaan naar 4 voedingen een beetje snel is, maar zal dit ook ff vragen! 

Hoi KBY
Hier hetzelfde verhaal. Mijn zoontje krijgt op dezelfde tijden de fles en drinkt ze soms ook niet helemaal leeg. Ook voor de laatste fles moet ik hem altijd wakker maken en dan maakt hij zijn ogen ook niet open tijdens het verschonen/eten! Boeren doet hij dan ook niet en hij slaapt ook weer meteen door. Ik ben idd ook aan het kijken of ik de laatste fles eraf kan halen maar denk dat hij dan s'morgens weer erg vroeg komt.
Ben benieuwd hoe het bij jou verloopt als je er een fles afhaalt. 

Terug
Bovenaan