Baby 10,5 week drinkt onrustig

Loopt er ook melk langs de mond tijdens het drinken? 
Je zou kunnen proberen de fles in zijligging te geven. Dan moeten ze wat meer moeite doen om te drinken, ik zou trouwens gewoon flessen maken van 150cc/5schepjes. Als hij toch niet meer drinkt zijn grotere flessen ook niet nodig. 
Wat je ook nog kan proberen is een dr brown fles met een difrax speen er op. Onze dochter dronk veel moeilijk met een dr brown speen, en met dirfrax speen op de dr brown fles ging het een stuk beter. 

De fles indikken met johannesbroodpitmeel tegen het spugen, heeft hier wonderen gedaan. 

Onze zoon nu 6weken dronk ook onrustig. Soms inderdaad wat terug geven en soms niet. Ik gebruikte ook de flessen van DR B. Hij begon steeds meer boeren te laten waar hij erg last van had. Ik zag dat aan zijn gezicht dat heel moeilijk keek en hij duwde zijn borst naar voren. Ook huilerig en soms gillen. En poepjes laten.. veel poepjes.  Ik merkte dat hij er niet tegen kon dat de melk te dun was. (Het is ook immers net zo dun als water) dus ben ik begonnen het in te dikke met johannesbroodpitmeel van nutrilon. 
Geen mega boeren, raar onrustig drink gedrag is weg. 
Wel moest ik een andere fles aanschaffen omdat de voeding dikker is en het onluchtings systeem van de DR fles dat niet aan kon. 
Ik gebruik nu de flessen van Philips speen 2. 150cc water 5schepjes voeding en 1,5 schepjes johannesbroodpitmeel. Savonds voor het slapen gaan de laatste fles met 2schepjes. 
Bij ons heeft dit geholpen. Als je geleidelijk aan begint met opbouw om in te dikken voorkom je ook dat je teveel geeft en hij verstopping kan krijgen. Ik begon met een half schepje. Voor de een is dat voldoende en de andere 2schepjes. 
Veel succes ! 

Terug
Bovenaan