Baby 10 dagen oud en frustraties partner

Beste,
De eerste 2-3 maanden zijn het zwaarst en daar moet je allebij hard voor werken. Ikzelf sta ook wel eens huilend uit wanhoop bij het wiegje, omdat de kleine bblijft huilen, en als je dan al slaaptekort hebt... is het ook mogelijk dat je misschien je vriend een nacht vrij geeft en een moeder of zus komt logeren om jou snachts te helpen?
Het is zwaar, maar zonder hulp help je jezf in een burnout. Dat kan je kleine man ook niet gebruiken. Dus als het lukt om hulp in de huishouding te krijgen, of hulp snachts, een oma die even 1.5 uur gaat wandelen met de kleine, dat soort dingen zodat jij en je vriend even rust hebben. 
En jnderdaad, altijd oordoppen in verlaagt je geluidsdrempel, en blijkbaar levert de baby meer prikkels dan hij op het werk ervaart, dus ik zou toch aanraden zijn medicijnen te nemen. Desnoods de huisarts of wie het dan ook heeft voorgeschreven inschakelen om hem ervan te overtuigen.
Heel veel sterkte en geniet ook van je kleine man. Dat hele kleine gaat er zo snel af...!

Is het een idee voor het moment zelf ook op de babykamer te slapen? Dan ben je er sneller bij. En heeft je partner minder prikkels.

wat!? die reactie! mijn god. wat voor een man is dit. wat afschuwelijk. echt heel erg vind ik dit om dat te lezen. ik wens je veel sterkte voor wat er nog allemaal komen gaat. zet je kindje en jezelf aub altijd voorop.

Terug
Bovenaan