Baby 10 maanden 39 graden koorts

Onze dochter van 10 maanden heeft 2 weken geleden ook koorts gehad. Liet ook meer van haar flessen staan en dronk minder. Bij ons hielp paracetamol niet bij de koorts iom huisarts nurofen gaan geven. Hierdoor zakte de koorts wel, maar kwam na een paar uur weer terug. Bij de 3e dag koorts nogmaals contact gehad met de huisarts en langs geweest. Ze bleek een oorontsteking te hebben. Drinken kun je niet dwingen. Plasluiers goed in de gaten houden en of hij niet suf wordt. En mocht de koorts blijven en/od drinken blijft slecht gaan, zou ik wel even hem laten checken bij de huisarts. Mijn andere dochter van 3 had week later hoge koorts en bleek een keelontsteking te hebben. Hopelijk voelt hij zich snel weer beter. 

Bedankt voor reactie het gekke ishij heeft nooit last van de 4tandjes die hij nu heb miss de na slag van de 2 boventandjes die er opeens waren 
Ik weet het niet zeker niet als je kind nooit krampjes heb gehad of iets dan is elk pijntje die hij heeft even schrikken  niet dat ik meteen bang ben ofzo maar het is geen aansteller 

Terug
Bovenaan