<p>Hoi iedereen! </p><p>Onze kleine jongen is een paar dagen geleden 10 maanden geworden.</p><p>Nu rommelt hij al een tijdje met zijn middagslaapje, in de ochtend slaapt hij langer en in de middag gaat hij gewoon niet slapen. Geen tranen o.i.d., maar gewoon blijven kletsen en heel wakker en alert zijn. Hij zit niet in een slaapregressie/sprongetje, want hij is gewoon gezellig aanwezig en huilt dus niet als hij op bed wordt gelegd.</p><p>Nu moet ik zeggen dat hij nooit een goede slaper is geweest overdag, zijn avondslaap is van 18.15 tot 6.00 a 7.00</p><p>Nu lees ik via Google artikelen van verschillende slaapcoaches. De ene geeft aan dat je echt niet veel eerder over moet gaan dan 15 a 18 maanden.. dus 10 maanden is wel heel veel vroeger.</p><p>Dan lees ik een lijstje met gedragingen waardoor je merkt dat je kindje toe is aan 1 slaapje... onze kleine man doet al deze dingen....</p><p>Herkent iemand dit? Dat jouw kindje er ook aan toe was rond de 10 maanden? Hoe heb jij dit aangepakt?</p><p>Dankjewel alvast ?</p>