<p>Hallo!</p><p>Mijn dochtertje is 10 weken oud en vraagt al vanaf de geboorte ieder halfuur/uur om een voeding. Ik geef uitsluitend borstvoeding. Ik heb ongeveer 4 weken bijvoeding gegeven in de hoop dat ze wat meer tijd tussen de voedingen liet, maar dit heeft geen resultaat opgeleverd, integendeel, ze weigert de fles volledig! </p><p>Het huishouden is een lastige klus. Ze drinkt heel vaak en slaapt daardoor enorm weinig. Ze valt vaak inslaap aan de borst, maar telkens als ik haar in haar bedje leg, schieten haar oogjes weer open en vraagt ze weer om een voeding. Ik wacht altijd tot ze diep slaapt, maar ook dit werkt niet.</p><p>Ze geeft vaak over, trekt veel zure gezichtjes en is enorm huilerig. Ze is getest op reflux, maar de test was negatief, wel hebben ze gezien dat ze veel lucht in haar darmen had en daar heeft ze uiteindelijk druppeltjes voor gekregen. </p><p>Zijn er ouders die dit herkennen? Het zou fijn zijn om weer wat meer te kunnen doen in mijn huisje en om af en toe mijn handen vrij te hebben. We hebben nu een draagzak besteld, maar ik vrees ervoor dat dit zal helpen. Soms kan ze zich amuseren in haar stoeltje en wat muziek, maar van zodra ik de kamer uit ben begint ze te huilen. (Mijn vriend is natuurlijk altijd bij haar als ik er niet ben.)</p><p>In ieder geval, ik ben benieuwd naar jullie reacties en of er ouders zijn die hier ook mee te kampen hebben/hadden.</p><p>Alvast bedankt!</p>